minimització de la finestra / problema de maximització

N’hi ha milers add-ona la web per al clàssic FSX i Prepar3D v1 a v3. Enlaireu des de qualsevol part del món per volar alguns dels avions més emblemàtics del món cap a qualsevol de les 24,000 destinacions.
JanneAir15
Missatges: 35
Registrat: 18 de febrer de 2017, a les 18:50

Publicació no llegida by JanneAir15 »

Hola! Quan minimitzo el FSX finestra (està en mode finestra) i busco alguna cosa, però després vull tornar al programa FSX i maximitzaré la finestra, però tot sortirà negre. No hi ha res o només hi ha algunes textures. Si us plau, ajudeu-me amb això! També tinc aquest problema només en els avions de payware (PMDG 777, paquet Airbus Aerosoft) i el simulador és FSX Acceleració També intentaré posar algunes fotos.

- JanneAir15

Gh0stRider203
Missatges: 213
Registrat: 21 jul 2015, 09:45

Publicació no llegida by Gh0stRider203 »

He tingut aquest problema diverses vegades, jo mateix. de vegades, si canvio la vista, això ajuda o esperes un parell de minuts, s'aclarirà.

Colonelwing
Missatges: 106
Registrat: 31 de gener de 2016, 15:59

Publicació no llegida by Colonelwing »

Bon dia Janne ,,

Em passa amb PMDG B737NGX activat FSX Acceleració d'or i mentre estava utilitzant Key AltGr mitjançant Enter per minimitzar la meva finestra des de la pantalla Sim a la finestra, no podia funcionar correctament, pantalla negra com la seva. Però si faig el mateix en un avió de cap tipus de pagament, tot funciona perfectament.

JanneAir15
Missatges: 35
Registrat: 18 de febrer de 2017, a les 18:50

Publicació no llegida by JanneAir15 »

En realitat ja he resolt això. Qualsevol que tingui aquest problema vagi a aquest enllaç: http://c-aviation.net/fsx-tweak/fsx-cfg-tweak-guide/
From there download the "UIAutomationCore.dll" and add "HIGHMEMFIX=1" to the fsx.cfg. Això em va ajudar. Podeu trobar el fsxCarpeta .cfg de% appdata% / Microsoft /FSX

- JanneAir15

Colonelwing
Missatges: 106
Registrat: 31 de gener de 2016, 15:59

Publicació no llegida by Colonelwing »

Bona informació d'enllaç,,, per FSX
Si heu esmentat en aquest enllaç del lloc, si sou FSX STEAM no necessiteu aquest fitxer.

UIAutomationCore.dll - fitxer de llibre dll que millora el rendiment d'aplicacions 32 en sistemes 64-bit. Heu de descarregar-lo en un lloc de la vostra pàgina principal FSX carpeta per evitar errors OOM (entre d’altres). No és necessari FSX Edició de vapor.

Publica resposta

Torna a “Flight Simulator X (FSX) + Edició Steam i Prepar3D fins a v3 ”