compatibilitat amb finestres 10

N’hi ha milers add-ona la web per al clàssic FSX i Prepar3D v1 a v3. Enlaireu des de qualsevol part del món per volar alguns dels avions més emblemàtics del món cap a qualsevol de les 24,000 destinacions.
alainthomas21
Missatges: 12
Registrat: 12 de desembre de 2009, 13:52
Simulador més utilitzat: FSX
Lloguer: Fontaine els Dijon

Publicació no llegida by alainthomas21 »

Is FSX compatible amb Windows 10?
Gràcies per la teva resposta..
AT

JanneAir15
Missatges: 35
Registrat: 18 de febrer de 2017, a les 18:50

Publicació no llegida by JanneAir15 »

Sí, funciona a Windows 10. En realitat estic fent servir FSX a Windows 10 i funciona bé.

- JanneAir15

Gh0stRider203
Missatges: 213
Registrat: 21 jul 2015, 09:45

Publicació no llegida by Gh0stRider203 »

Si teniu cap problema, aquest lloc us pot ajudar. El meu amic està executant Steam Edition i tenia problemes.

https://fsxinsider.com/windows-10-fsx-steam-edition/

Colonelwing
Missatges: 106
Registrat: 31 de gener de 2016, 15:59

Publicació no llegida by Colonelwing »

Gh0st,,, tinc una pregunta per tu,,
Tinc una versió de FSX Edició GOLD en caixa de CD de Microsoft des de fa uns anys fiew.

Utilitzo aquesta versió des de fa temps en un PC més antic i vull obtenir
la FSX al meu nou ordinador de gamma alta només amb PC que tinc ara. Estava pensant en obtenir el STEAM FSX versió,,,
però vull estar segur de fer que es mogui STEAM que el meu FSX Edició d'or de la versió del CD que tinc
no treballaré a Win 10 que tinc al meu PC de gamma alta NOVETAT Sim.

Vaig pensar FSX Si volem tenir-ne, ja no funcionava la versió de CD Box Editon CD Box FSX Edició d'or en
un nou PC Win 10.

La pregunta ,, encara puc fer servir el meu quadre de CD FSX Versió GOLD Edition a la meva nova PC de gamma alta Win 10 per a molts
anys vinents, o he de canviar a la versió de STEAM FSX ?

Gràcies company!

Imatge

Gh0stRider203

Sincerament, home, no estic segur. La vostra edició d'or encara funcionaria del que he llegit aquí

Encara estic executant Windows 7 al meu escriptori i estic utilitzant Gold Edition.

Colonelwing va escriure:Gh0st,,, tinc una pregunta per tu,,
Tinc una versió de FSX Edició GOLD en caixa de CD de Microsoft des de fa uns anys fiew.

Utilitzo aquesta versió des de fa temps en un PC més antic i vull obtenir
la FSX al meu nou ordinador de gamma alta només amb PC que tinc ara. Estava pensant en obtenir el STEAM FSX versió,,,
però vull estar segur de fer que es mogui STEAM que el meu FSX Edició d'or de la versió del CD que tinc
no treballaré a Win 10 que tinc al meu PC de gamma alta NOVETAT Sim.

Vaig pensar FSX Si volem tenir-ne, ja no funcionava la versió de CD Box Editon CD Box FSX Edició d'or en
un nou PC Win 10.

La pregunta ,, encara puc fer servir el meu quadre de CD FSX Versió GOLD Edition a la meva nova PC de gamma alta Win 10 per a molts
anys a venir, o he de canviar a la versió STAEM de FSX ?

Gràcies company!

Colonelwing

Moltes gràcies Gh0st!

Sí, crec que encara funcionarà bé, ja que no faig servir cap vol en línia en línia amb la meva versió i sempre vola sense connexió.
No és per a la addons com jo no els faig servir FSX fitxers, carrego addons avions només per provar i després llençar-los
fora del meu ordinador o fins als fitxers zipfiles per romandre allà fins que tinc ganes de tornar-los a entrar FSX arxius sim de nou.

El meu objectiu principal és tornar a carregar el meu PMDG B737NGX des de la versió de la meva caixa de DVD en un PC de gamma alta més fort que tinc ara per als simuladors. Així que suposo que tot funcionarà bé per a mi com he llegit a STEAM, no tenen tants canvis fets i no afectarà la manera de volar. FSX durant molt de temps en el futur.

Ara, com estem a FSX Sim subjecte,, per al meu nou ordinador Win10, he estat buscant un excel·lent pal i un accelerador HOTAS
això funciona molt. Com que el meu vell Logitech es prepara per superar-se, però em va donar tants anys de bon vol.

Puc enumerar-me algunes HOTELES que considereu que podríeu utilitzar durant un bon periode d’anys amb problemes o problemes, a la vegada, el QControl ha de ser perfectament excel·lent o superior.

Conec un fiew al mercat,, però voldria escoltar el vostre costat de la història sobre HOTAS a la que em diríeu.
Tots els altres pobles poden respondre sobre quins serien les HOTAS que hauria de buscar per utilitzar com a pilot PRO.

Qualsevol preu TAG, no m'importa ...

Gràcies per compartir el vostre punt de vista i les vostres experiències en aquest tema HOTAS ...

Gh0stRider203

only "online" flying I do really is using the flight tracking software lol if you go aquí, you'll see My flight, and the others who are also flying. KDFW - LFRG - KDFW is My normal route lol the "pay" is pretty decent lol

Colonelwing

My flight, and the others who are also flying. KDFW - LFRG - KDFW is My normal route lol the "pay" is pretty decent lol

El sou és decent, eh, lol
Com a esment, mai no he volat en línia, tot és nou per a mi. Però no és nou per al món real dels vols, consulteu aquesta ruta bé, lol

Gràcies per compartir això amb mi company, Salutacions!

Gh0stRider203

Colonelwing va escriure:My flight, and the others who are also flying. KDFW - LFRG - KDFW is My normal route lol the "pay" is pretty decent lol

El sou és decent, eh, lol
Com a esment, mai no he volat en línia, tot és nou per a mi. Però no és nou per al món real dels vols, consulteu aquesta ruta bé, lol

Gràcies per compartir això amb mi company, Salutacions!
Informació de la meva VA si feu clic al saldo de comptes i feu els números matemàtics, veureu que oferiré a VA alguns diners efectius decents. Sempre incloc el que faig com a pilot, ja que acostumo a utilitzar-ho per contribuir també a pagar els ocells :)Ara, només si estigués aconseguint molt en RL lol

Colonelwing

Gràcies per compartir l'enllaç de parella

Publica resposta

Torna a “Flight Simulator X (FSX) + Edició Steam i Prepar3D fins a v3 ”