paisatge descarregats

N’hi ha milers add-ona la web per al clàssic FSX i Prepar3D v1 a v3. Enlaireu des de qualsevol part del món per volar alguns dels avions més emblemàtics del món cap a qualsevol de les 24,000 destinacions.
PADA52
Missatges: 6
Registrat: 03 jul 2016, 12:49

paisatge descarregats

Publicació no llegida by PADA52 »

Estimat Rikoooo,
primer, permeteu-me dir que esteu oferint un gran servei, inclòs el "gratuït", a Flyers apassionats com jo! Des del vostre lloc web he descarregat alguns avions, alguns d’aquests molt ben desenvolupats com el paquet Boeing 777-200ER Ultimate, pràcticament gairebé estic fent servir aquest avió al meu FSX edició d’or amb pack d’acceleració.

Vull subratllar que alguns paisatges de l’aeroport que he descarregat no funcionen correctament, ho he experimentat particularment amb dos aeroports molt bonics dissenyats per cert: Aeroport de Klagenfurt (Àustria) i Richmond International (VA) EUA , tots dos tenen problemes amb el sistema d’aterratge ILS, el primer impacta l’avió contra una cosa invisible 30 de peus per sobre de la pista 28; el segon (Richmond) de ILS 02 fa que l'avió dirigeixi el final de la pista en lloc del començament de la pista 02.

En tots dos casos he desinstal·lat aquests nous paisatges i tots dos ILS funcionen perfectament.

Pot ser que tingueu alguna solució per això que no sé.

Gràcies

Publica resposta

Torna a “Flight Simulator X (FSX) + Edició Steam i Prepar3D fins a v3 ”