Els avions no són cathing la senda de planatge.

N’hi ha milers add-ona la web per al clàssic FSX i Prepar3D v1 a v3. Enlaireu des de qualsevol part del món per volar alguns dels avions més emblemàtics del món cap a qualsevol de les 24,000 destinacions.
geniousabhishe1
Missatges: 2
Registrat: 14 de març de 2017, 07:36

Publicació no llegida by geniousabhishe1 »

En realitat he descarregat 737 164 paquet de base de lliurea i la base B787 paquet i quan vol que m'assabento que no és la captura de la senda de planatge. Automàticament s'alinea amb la pista d'aterratge, però no captura la senda de planatge.

Gh0stRider203
Missatges: 213
Registrat: 21 jul 2015, 09:45

Publicació no llegida by Gh0stRider203 »

Bon dia (bé tècnicament ben tard aquí a Texas).

I tend to fly the B747-400LCF most of the time, and have noticed that as well with MOST of My aircraft. I'm not sure why that is, honestly. I tend to be pretty good about "flying the ball" manually, but to be honest...I wouldn't trust a computer to do it for Me lol I know the uh QW757 will do it, but it honestly makes Me nervous lol

Tonny0909
Missatges: 4
Registrat: 28 de novembre de 2009, a les 08:55
Simulador més utilitzat: FSX
Lloguer: Lahti

Publicació no llegida by Tonny0909 »

Make sure that when you put "Approach" on, you disable "ALT HLD"

JanneAir15
Missatges: 35
Registrat: 18 de febrer de 2017, a les 18:50

Publicació no llegida by JanneAir15 »

Aa ... ara sé per què he tingut problemes amb el Projecte Airbus A380. Moltes gràcies per ajudar a Tonny0909 nou! : Cheer:

-JanneAir15

geniousabhishe1
Missatges: 2
Registrat: 14 de març de 2017, 07:36

Publicació no llegida by geniousabhishe1 »

Gràcies per la seva suggeriment, però els meus problemes van desaparèixer quan vaig arribar sp2 instal·lat al meu sistema.

WilliamB
Missatges: 1
Registrat: 24 d'abril de 2016, 10:35

Publicació no llegida by WilliamB »

He tingut aquest problema abans i la millor manera de tractar amb ell és o bé establir en el localitzador anterior i a la mateixa alçada o la mateixa distància de la pista d'aterratge, però més baixa en altitud. També ho pot ajudar és si tan aviat com s'estableix en l'ILS clic enfocament Hold. provar aquests i si no ho fan el rellotge truc a youtube o en un altre lloc. La majoria dels localitzadors estan al voltant de 2000-2500ft com el millor lloc per estar. Dóna'ls fa tot.
Salutacions
Voluntat

Publica resposta

Torna a “Flight Simulator X (FSX) + Edició Steam i Prepar3D fins a v3 ”