Com realitzar un desembarcament ILS FSX amb PA380

N’hi ha milers add-ona la web per al clàssic FSX i Prepar3D v1 a v3. Enlaireu des de qualsevol part del món per volar alguns dels avions més emblemàtics del món cap a qualsevol de les 24,000 destinacions.
JanneAir15
Missatges: 35
Registrat: 18 de febrer de 2017, a les 18:50

Publicació no llegida by JanneAir15 »

Hola! Voldria saber com fer el desembarcament ILS FSX amb el Projecte Airbus A380. Ja sé com fer el desembarcament ILS en altres avions, però com que el cockpit Project Airbus és una mica diferent, no estic tan segur. Vaig intentar fer aterratge ILS amb aquest avió, però no va funcionar. Per cert, estava a la cabina virtual. Hi ha diferents botons? I l'avió és el Air France A380 VC d'aquest lloc. Si us plau, ajudeu-me amb això.

-JanneAir15

Gh0stRider203
Missatges: 213
Registrat: 21 jul 2015, 09:45

Publicació no llegida by Gh0stRider203 »

Per descomptat, MOLT #FlyBoeing aquests dies (el DC-10 i el Concorde són les dues excepcions principals lol), però sé que cal marcar a l’ILS Freq a Nav1, i després canviar de GPS a Nav (normalment tinc una calor per això, en el meu cas CTRL SHIFT N). No estic gaire familiaritzat amb Airbus, però sé que a 747 (que és el que vola majoritàriament, perquè guanya el màxim de dòlars), també heu de seleccionar APP (enfocament) per aconseguir que es bloquegi al ILS. No es bloquejarà en cap pendent, així que haig de fer-ho manualment, però només cal ajustar la velocitat vertical.

ESPERO que això ajudi! BONA SORT!

Publica resposta

Torna a “Flight Simulator X (FSX) + Edició Steam i Prepar3D fins a v3 ”