La fusió de PA380 VC amb el paquet A350 Merge, és possible?

N’hi ha milers add-ona la web per al clàssic FSX i Prepar3D v1 a v3. Enlaireu des de qualsevol part del món per volar alguns dels avions més emblemàtics del món cap a qualsevol de les 24,000 destinacions.
JanneAir15
Missatges: 35
Registrat: 18 de febrer de 2017, a les 18:50

Publicació no llegida by JanneAir15 »

Hola! He descarregat el paquet de fusió A350 i crec que és el millor A350 per obtenir FSX ara mateix, però hi ha un gran problema: encara té la mateixa cabina A320 / A330 i vaig pensar que era possible fusionar un VC de Project Airbus A380 a aquest avió. Per això, el VC A380 és el més apropiat que puc obtenir (ja que no hi ha VC A350). Així que em podries ajudar amb això? Ja he provat alguns tutorials, però per res.

Aquí hi ha la fusió A350:
http://simcreations.wixsite.com/simcreations/a350-merge

Salutacions cordials
JanneAir15

Gh0stRider203
Missatges: 213
Registrat: 21 jul 2015, 09:45

Publicació no llegida by Gh0stRider203 »

Hauria de ser!

Vaig fer una cerca ràpida de Google tal com, honestament, mai no ho vaig fer, i em va semblar aquest vídeo. Espero que t'ajudi!

https://www.youtube.com/watch?v=luqyBj4PRls

JanneAir15
Missatges: 35
Registrat: 18 de febrer de 2017, a les 18:50

Publicació no llegida by JanneAir15 »

Ja he vist aquest vídeo i he provat els mètodes, però no va funcionar. És per això que els pregunto aquí.

Sí, he arribat a la conclusió que no és possible. He comprovat els fitxers i tot el necessari, però no és possible, encara que siguin MDLXMDLH, que el vídeo diu, però he provat tot i que cap d'ells funciona, de manera que realment no sé què fer. Però si algú pot fer que funcioni, si us plau, expliqueu aquí com.

Salutacions cordials
JanneAir15

Publica resposta

Torna a “Flight Simulator X (FSX) + Edició Steam i Prepar3D fins a v3 ”