787 800-problema paquet mega.

N’hi ha milers add-ona la web per al clàssic FSX i Prepar3D v1 a v3. Enlaireu des de qualsevol part del món per volar alguns dels avions més emblemàtics del món cap a qualsevol de les 24,000 destinacions.
ricsmi
Missatges: 9
Registrat: 04 de juny de 2017, 16:38

Publicació no llegida by ricsmi »

Hola a tots, acabo de començar a jugar FSX SE i molt divertit.

Acabo d'instal·lar el TDS-787 800 paquet mega i l'únic problema que tinc amb ell és que cap dels botons i perillós cabina treballar en VC, vol tota la meva aeronau amb vc i això està matant aquest avió per a mi com jo no pot suportar la cabina 2d.

Qualsevol nois idees?

Gràcies.

Gh0stRider203
Missatges: 213
Registrat: 21 jul 2015, 09:45

Publicació no llegida by Gh0stRider203 »

bé, ja que és un ocell de 2 motors, en realitat sé que es pot utilitzar un VC. haureu de descarregar un avió addicional, però val la pena :)

https://www.fs-freeware.net/downloads/d ... berty.html

això va a mostrar com d'extreure del VC

https://www.youtube.com/watch?v=luqyBj4PRls

la VC en aquest és bastant agradable. En realitat no el faig servir, però és funcional :)

ricsmi

Ok gràcies vaig a fer una ullada, té un altre problema, acabo de notar que a la vista exterior hi ha un gran camió empenyedor unit a l'avió.

Com em desfaig d'aquest ximple com sembla i sol clip en el camí de la que ve per defecte.

Gh0stRider203
Missatges: 213
Registrat: 21 jul 2015, 09:45

Publicació no llegida by Gh0stRider203 »

primer la CV, EMPRESA polissons? Sembla que vostè no pot prendre un descans! lol

que no estic segur, honestament. No vol del 787 (el 772LR té millor capacitat i abast). única cosa que puc suggerir és mirar sota dels panells per veure si hi ha una finestra d'utilitat. Sé que algunes de les aus cel obert del projecte han de.

ricsmi

Després de llegir a través de la lectura em diu que hi ha un panell de la utilitat que s'apagui l'estirada, el panell se suposa que mostra després de prémer Ctrl + 7 però que isnt treballant bé. :(

Qualsevol cavallers idees?

Gràcies.

Publica resposta

Torna a “Flight Simulator X (FSX) + Edició Steam i Prepar3D fins a v3 ”