Desenvolupament del trànsit AI amb AIFPv3: els avions AI no apareixen ... Per què?

N’hi ha milers add-ona la web per al clàssic FSX i Prepar3D v1 a v3. Enlaireu des de qualsevol part del món per volar alguns dels avions més emblemàtics del món cap a qualsevol de les 24,000 destinacions.
laurentCazorla
Missatges: 4
Registrat: 30 de novembre de 2012, a les 21:39
Simulador més utilitzat: FSX
Lloguer: Nimes

Desenvolupament del trànsit AI amb AIFPv3: els avions AI no apareixen ... Per què?

Publicació no llegida by laurentCazorla »

Hola simmers
He creat la meva pròpia flota de Cevenn'air FSX B738 bàsic i CRJ700 he pintat jo mateix i volo regulador amb. Tot i això volia crear el meu propi trànsit AI amb AIFPv3 ... Tot està bé per configurar vols AI i compilar-los, quan comenci FSX Steam it download it as new scenery but when I am going to the Airport where my planes are supposed to show up at the Airport, on time I scheduled with AIFP, any of them show up... I am asking if it is because of FSX Vapor. De fet, quan vull configurar AIFP amb Steam (SE), no puc anar més enllà. Estic obligat a establir com a FSX. Ja tinc trànsit d'AI i ja he intentat establir un KLM WoAI B738 en un vol EHAM / LFMT, em trobo amb el mateix problema ...
M'agradaria saber si hi ha una altra forma de configurar trànsit AI sense passar per AIFP ... Em sento una mica frustrat :-(
Moltes gràcies
Laurent

Publica resposta

Torna a “Flight Simulator X (FSX) + Edició Steam i Prepar3D fins a v3 ”