Douglas A_20 Havoc

N’hi ha milers add-ona la web per al clàssic FSX i Prepar3D v1 a v3. Enlaireu des de qualsevol part del món per volar alguns dels avions més emblemàtics del món cap a qualsevol de les 24,000 destinacions.
frederi350
Missatges: 1
Registrat: 24 d'abril de 2016, 21:07

Douglas A_20 Havoc

Publicació no llegida by frederi350 »

He descarregat el Douglas A_20 Havoc després de desconnectar totes les funcions de seguretat del meu equip (Norton i Control de compte d’usuari). La baixada i la instal·lació tenen èxit. Després de carregar FSX No he pogut trobar l’Havoc a la finestra de selecció d’avions. estic fent servir FSX Inicia la versió 2013 de la versió 2.9 per iniciar-la FSX i també vaig intentar començar FSX sense utilitzar el Booster 2013. També he intentat reiniciar. Després vaig provar de tornar a carregar FSX Edició del simulador de vol Deluxe del disc de DVD mitjançant la funció Manteniment. jo tinc FSX carregat al meu D: disc de dades no el disc local C: Fitxers de programa (x86) / Microsoft Games. També he intentat reinstal·lar diverses vegades utilitzant la instal·lació automàtica i la instal·lació personalitzada. Res del que faig no sembla voler presentar el Douglas A_20 Havoc a la finestra de selecció d'aeronaus.
estic corrent
Windows 10
Processador: Intel (R) Core (TM) i7 4790K CPU a 4.00 GHz
Memòria instal·lada (RAM): 16.0 GB (15.9 utilitzable)
Tipus de sistema: Sistema operatiu a bit de 64, processador basat en x64
Adaptadors de pantalla: NVIDIA GeForce GTX 970 i Intel (R) Graphics 4600

Publica resposta

Torna a “Flight Simulator X (FSX) + Edició Steam i Prepar3D fins a v3 ”