problemes amb els motors (número 3 o número 3 i 4)

N’hi ha milers add-ona la web per al clàssic FSX i Prepar3D v1 a v3. Enlaireu des de qualsevol part del món per volar alguns dels avions més emblemàtics del món cap a qualsevol de les 24,000 destinacions.
PAYSON
Missatges: 40
Registrat: 12 de setembre de 2016, a les 20:22

Publicació no llegida by PAYSON »

Hola, ja fa temps que sóc aquí. Tinc un parell de problemes. Primer vaig canviar d’ordinador. Després d'això, alguns dels plans preferits es descarreguen amb una pell tota blanca. Sense textures, sense interiors (cabina o d’una altra manera}). No puc volar sense instrumentació. En segon lloc, no puc aconseguir que funcionin motors en una configuració múltiple. Puc fer servir perfectament els motors simples o dobles, però poso un tercer o un tercer i el 3, només dos funcionen. M'agrada molt volar el dehaveland Dash 3, però només els motors de l'esquerra funcionen. Funcionen al ralentí, però tot és així.

Dariussssss
Missatges: 163
Registrat: 27 de novembre de 2016, a les 17:52

Publicació no llegida by Dariussssss »

Hola .

Necessitem molt més informació. Quin avió, que FSX versió, etc ... Té l'avió en qüestió manual, el seguiu i així successivament ... Aquesta és l'única manera d'ajudar-vos.

¡Salut

PAYSON

Sembla que hagis perdut la meva resposta anterior. Ho faig tot pel llibre i / o "llegeix-me". Pel que fa a qualsevol avió en particular, he pensat que he dit, qualsevol avió amb més de 2 motors. Puc configurar l’accelerador de control de vol X-56 d’una manera i després d’una altra. Cada canvi simplement afecta tots els motors de l'esquerra o els motors de la dreta per mantenir-se al ralentí mentre els altres acceleren. Estic fent servir sfx steam edition. Em vaig posar en contacte amb vosaltres perquè tenia un problema fa molt de temps i em vau ajudar. Disculpeu que us dediqueu temps a aquesta situació, només he pensat que algú podria haver tingut un problema similar i el va curar. Tampoc res semblant a les vostres PMF.
Les meves disculpes, PAYSON

PAYSON

Intentaré en un altre lloc. Gràcies.
PAYSON

PAYSON

Whooooa !!! He trobat la manera correcta d’establir els ajustos per utilitzar motors 1 a través de 6. Va ser tan senzill. Gràcies per l'ajuda:-(

Gh0stRider203
Missatges: 213
Registrat: 21 jul 2015, 09:45

Publicació no llegida by Gh0stRider203 »

compartir en cas que altres tinguin aquest problema?

PAYSON

Necessitaria molta més informació. Quin avió, que FSX versió, etc ... Té l'avió en qüestió manual, el seguiu i així successivament ... Aquesta és l'única manera d’ajudar. OS, sistema de control de vol, etc.

PAYSON

En realitat, tota aquesta informació NO és necessària. Qualsevol persona que faci servir un sistema de control de vol avançat Saitek X-55 o X-56 i tingui les capacitats limitades del motor 1 i 2, he trobat el que crec que és la cura. Ho hauria publicat abans, però triga un temps a repetir aquesta correcció 20 vegades per demostrar-me que funciona. Funciona. Simplement obriu "Configuració", aneu a la configuració de l'accelerador. Traieu tots els paràmetres, quan la configuració de l’accelerador s’hagi completat i l’accelerador en si estigui al ralentí (assegureu-vos de deixar el passador de bloqueig a la posició original), moveu l’accelerador fins a obrir-lo completament, tornar al ralentí, enrere per obrir-lo completament, després tornar al ralentí, calibrar com de costum, tancar la configuració, anar al vostre pla de motor favorit de 4 i provar-ho. Espero que us funcioni tan bé com per a mi.

PAYSON

Oh, hi ha un grup de batalla de naus de la Segona Guerra Mundial que apareixen i desapareixen fora de la costa d’Austràlia (YBBN).

Publica resposta

Torna a “Flight Simulator X (FSX) + Edició Steam & Prepar3D fins a v3 ”