FSX 747

N’hi ha milers add-ona la web per al clàssic FSX i Prepar3D v1 a v3. Enlaireu des de qualsevol part del món per volar alguns dels avions més emblemàtics del món cap a qualsevol de les 24,000 destinacions.
lpklem
Missatges: 2
Registrat: 14 de març de 2018, 16:34

FSX 747

Publicació no llegida by lpklem »

Abans de començar, kudos al Air Force One 747-8I add-on, és el millor add-on avió em trobo amb dues preguntes per al grup:

1) Vaig esbrinar com assignar un botó de control (el disparador) perquè el meu inversor d’empenta del motor AF1 es posi en marxa, però no puc aconseguir que tots els quatre acceleracions s’uneixin junts una vegada al revés? Sense això, només obtinc l’empenta inversa del 4% mínim, no tinc gaire ajuda en una pista de 10’6 peus

2) Tinc un sistema de dos monitors, el monitor principal té una pantalla regular VC, etc., el segon que faig servir per a diverses vistes de l'instrument, triga un temps a configurar-me cada cop que toco, he intentat guardar el vol una vegada configurat, però sí. no guardar la configuració de la segona pantalla. S’agrairia qualsevol suggeriment.

Gràcies per aquest lloc, m'agrada!

Larry

Gh0stRider203
Missatges: 213
Registrat: 21 jul 2015, 09:45

FSX 747

Publicació no llegida by Gh0stRider203 »

Malauradament, no puc evitar-ho, però això seria interessant. Ha comprovat per casualitat algun FSX Grups en FB? Sé que sóc en diversos i semblen ser coneixedors (sobre la majoria de les coses ... sobre d'altres són tan útils com les pits d'un bou ...).

DRCW
Missatges: 86
Registrat: 08 de desembre de 2014, 09:37

FSX 747

Publicació no llegida by DRCW »

Ei, el FSX la matriu d'assignació és bastant baixa per a palets d'alegria i determinats equips de vol. Però podríeu provar el següent ... Vés al botó i la tecla d'assignació i desplaceu-vos cap a la secció on veieu F2 (La tecla inversa) Subratlleu aquesta secció i premeu la tecla de commutació del joystick. Si reacciona i veieu que canvia, el botó de disparador es convertirà en la tecla inversa. Bona sort

lpklem
Missatges: 2
Registrat: 14 de març de 2018, 16:34

FSX 747

Publicació no llegida by lpklem »

És així com vaig assignar el botó del joystick a la inversa, tot i que si poso repetir al màxim l’empenta inversa no supera mai el 10%, el minut que augmento l’empenta utilitzant el control d’empenta del joystick mentre que al revés només anul·la la marxa enrere i l’accelera normalment, no exactament què busqueu a la pista d’aterratge. Gràcies per l'aportació, us ho agraeixo !!!!

DRCW
Missatges: 86
Registrat: 08 de desembre de 2014, 09:37

FSX 747

Publicació no llegida by DRCW »

Sí, heu intentat polsades múltiples del botó? Ha funcionat per a mi, però era un botó diferent en el meu joystick. Només un pensament, però FSX és un programa limitat en aquesta àrea.

Publica resposta

Torna a “Flight Simulator X (FSX) + Edició Steam & Prepar3D fins a v3 ”