Mega Pack Airbus A320 Family FSX

N’hi ha milers add-ona la web per al clàssic FSX i Prepar3D v1 a v3. Enlaireu des de qualsevol part del món per volar alguns dels avions més emblemàtics del món cap a qualsevol de les 24,000 destinacions.
Spor55
Missatges: 3
Registrat: 21 de desembre de 2018, 20:55

Publicació no llegida by Spor55 »

Hola Rikooo simmers!
Ja he estat fent bons xnumx anys i aquest ha de ser el millor paquet gratuït en qualsevol lloc. però .......
M'agrada pensar que sóc bastant capaç de fer totes les coses, però no puc aconseguir que aquest paquet funcioni més.
I would like to thank the guys that put this package together. The Cold & Dark on this has got me really foxed, I've tried everything, FSX-SP2 is installed but every gauge, panel, button is completly dead, ctrl+e everything.....could the producers of this package please do a fix so that its not Cold & Dark, I have noticed that a lot of people have the same problem, it would be my best Christmas present ever Thanks ! (p.s. have installed 3 times with no luck)

Spor55

poc decebut no hi ha cap ajuda en aquest fòrum :(

Dariussssss
Missatges: 163
Registrat: 27 de novembre de 2016, a les 17:52

Publicació no llegida by Dariussssss »

Hola .

Heu de fer canvis descrits a la pàgina de descàrrega d’aquest paquet.

S’explica clarament què cal fer, per fer que això funcioni. Si ho fes tot correctament .it hauria de funcionar. A més, no heu esmentat que en teniu FSX SP2 correctament instal·lat, ja que això és obligatori. Moltes coses simplement no funcionen sense ell. A més, podria ser que no estigui instal·lat correctament. Molta gent es queixa per això, però la majoria van desaprofitar els passos necessaris. A més, pot ser que el vostre FSX està trencat, així que comproveu que.

Per tant, crea el vol per defecte, tria l’avió que vulguis, posa’l l’aeroport que vulguis. Desactiveu TOTS i vull dir tot, guardeu-lo com a DEFAULT. Ara, aneu a la secció FSX cfg file.No sé quin sistema operatiu teniu al vostre PC, així que no sé on es troba. A la secció PRINCIPAL, afegiu la línia necessària, deseu-la.

Més que començar el teu FSX i torna a intentar-ho.

Salutacions

3201907
Missatges: 5
Registrat: 30 de maig de 2018, 02:16

Publicació no llegida by 3201907 »

The A320 pack is amazing, especially for freeware and now that is includes a Honeywell FMC. I fly it very, very often as it is very good on FPS and while it isn't "Study Level" it still offers a decent amount of proper items like starting, fuel pumps, etc.

He instal·lat aquest paquet tres vegades (3) a causa d’un canvi d’ordinadors i després d’una actualització de FSX a P3D i mai he tingut cap problema. Alguna cosa ha de passar malament al vostre final?

Spor55

Gràcies per tota l’ajuda! Finalment ho vaig aconseguir funcionant
Utilitzo Windows 10 que té directX 12, així que el vaig canviar a directX 10 i tot sembla que ara funciona
a part dels llums de navegació, alguna idea algú? Potser aquesta correcció funcionarà per a altres persones que tinguin problemes
Gràcies per un bonic conjunt.

storminnorman3
Missatges: 1
Registrat: 03 de juny de 2014, 20:13

Publicació no llegida by storminnorman3 »

Per què sempre tinc dificultats per engegar el motor No 2 en tota aquesta flota? jo utilitzo FSX Versió Steam

3201907
Missatges: 5
Registrat: 30 de maig de 2018, 02:16

Publicació no llegida by 3201907 »

Make sure that once you start "Engine 1" that you switch the "bleed" to "Engines".... then fire "Engine 2"

LX_96
Registrat: 19 de març de 2019, 17:28

Publicació no llegida by LX_96 »

Cada vegada que vull començar l'avió, els motors s'apaguen. Llavors he de reiniciar-los.

pieterburner
Registrat: 16 de gener de 2019, 13:19

Publicació no llegida by pieterburner »

Bon dia, espero que algú em pugui ajudar. He instal·lat aquest paquet i en gaudeixo molt, però només tinc un número. Després de seguir el procés d’inici, pas a pas, tal com es descriu al manual, tot va bé, un cop despengem i després de V2 tots els motors s’han apagat i després després de tornar a carregar el vol lliure i repetir tot el mateix, m’enganxaré sense problema Tinc problemes per disparar tot, però no alegria

Dariussssss
Missatges: 163
Registrat: 27 de novembre de 2016, a les 17:52

Publicació no llegida by Dariussssss »

Es descriu clarament què cal fer, què canviar a la vostra SIM per evitar tenir aquest error.

Però, aquí ho torna a tenir:

IMPORTANT : The airbus appear in Cold & Dark mode (engines and instruments switched off). Read the complete user manual of François Doré, which is included to know the startup procedure with the Bleeds, the author still allows CTRL + E function to automatically start the engines with Fly By Wire mode in "NORMAL LAW".

BUGS CONEGUTS: si el tauler de despesa no es mostra, necessitareu FSX-SP2. Tots els panells requereixen almenys FSX-SP2 o FSX-Aceleració o FSX Edició de vapor o Prepar3D ...

If your flight not begin in cold & dark sitation or if your engines shutdown immediately after take off, this is because your default flight is the original default flight of FSX, amb l'ULM, volant al "port de divendres".

Per resoldre el problema, només heu de crear un vol, amb el pla que trieu, i l'aeroport que trieu, quan es carregui el panorama, desactiveu tot el sistema d'aquesta aeronau (motors, bateria, ignició) i deseu el vol Marqueu la casella de verificació a la finestra "Desa el vol" anomenada "feu que aquest sigui el vol predeterminat".

A continuació, sortiu FSX.

Obriu el fitxer FSX.CFG (amb el Bloc de notes) ubicat a:
Si sou Vista o Seven o Windows 10 "C: - Usuaris - nom d’usuari - Dades d’aplicacions - Roaming - Microsoft - FSX"
si esteu a Windows XP "C: - Documents i configuració - nom d’usuari - Dades de l’aplicació - Microsoft - FSX"

A la secció [PRINCIPAL], afegiu la línia: DisablePreload = 1

Reinicia FSX, problema corregit.

Publica resposta

Torna a “Flight Simulator X (FSX) + Edició Steam i Prepar3D fins a v3 ”