Canàries Part 1 i Part 2

N’hi ha milers add-ona la web per al clàssic FSX i Prepar3D v1 a v3. Enlaireu des de qualsevol part del món per volar alguns dels avions més emblemàtics del món cap a qualsevol de les 24,000 destinacions.
Sambrook
Missatges: 1
Registrat: 05 jul 2015, 21:31

Canàries Part 1 i Part 2

Publicació no llegida by Sambrook »

Hola,

Tractant d’instal·lar l’escenari del tema i, fins al punt que puc dir, he seguit les instruccions però FSX no mostra el paisatge. L’única cosa que no vaig fer és llegir els fitxers que em llegeixen. Són en castellà. Puc fer front a l’alemany però, però, l’espanyol em perd, a part de ke pasa. Qualsevol ajuda seria molt apreciada.

Moltes gràcies per endavant.

Sam Sambrook

nincol
Missatges: 1
Registrat: 17 jul 2019, 04:32

Canàries Part 1 i Part 2

Publicació no llegida by nincol »

Us recomano que proveu de visitar aquest lloc d'Espanya situat a Canàries. Es diu Gran Canària i és una visita obligada a Espanya. Jo i els meus amics vam reservar un vol a Espanya i no perdíem cap minut per visitar aquesta illa. . Heu de comprovar-ho per vosaltres mateixos. Llegiu aquí més aquí https://www.canaryislandsinfo.co.uk/ten ... ristianos/. per obtenir més informació sobre el lloc.

Lingwell18
Missatges: 3
Registrat: 18 agost 2018, 00:39

Canàries Part 1 i Part 2

Publicació no llegida by Lingwell18 »

Hola, Sam.

No heu de fer res més que seguir les instruccions de la pantalla. Proveu de tornar a instal·lar. Heu marcat les caselles correctes a la configuració? Heu marcat? FSX o potser FSX vapor en canvi? Va ser una instal·lació fàcil quan ho vaig fer. No necessitava llegir-ne res en espanyol, segur; lol. Simplement intenteu reinstal·lar-lo i seguir les instruccions amb cura.

Bona sort.

thaman22
Missatges: 2
Registrat: 10 de novembre de 2016, a les 00:08

Canàries Part 1 i Part 2

Publicació no llegida by thaman22 »

tienes que mirar sempre las carpetas, i instalar a la biblioteca del FSX les catifes que tenen un paisatge i una textura que tenen dins de la part canària i la part 1 canària
sinó el FSX No et reconeix al simulador

thaman22
Missatges: 2
Registrat: 10 de novembre de 2016, a les 00:08

Canàries Part 1 i Part 2

Publicació no llegida by thaman22 »

s’ha de mirar sempre les carpetes i instal·lar-les a la FSX biblioteca de les carpetes que tenen paisatge i textura que han d'estar dins de la part canària part1 i la part canària 2
però el FSX no us reconeix al simulador

Publica resposta

Torna a “Flight Simulator X (FSX) + Edició Steam & Prepar3D fins a v3 ”