Bush Strips i fitxers de vol desats

N’hi ha milers add-ona la web per al clàssic FSX i Prepar3D v1 a v3. Enlaireu des de qualsevol part del món per volar alguns dels avions més emblemàtics del món cap a qualsevol de les 24,000 destinacions.
Turbo pascal
Missatges: 2
Registrat: 08 agost 2019, 23:28

Bush Strips i fitxers de vol desats

Publicació no llegida by Turbo pascal »

Re: Finding, cataloguing, and sharing of saved flights that put you near very rough airstrips in remote places in the world. Or, more broadly, cataloging "saved flight" files of all manner of interesting situations.

Ahoy FSXdes de la versió 2.

M’agrada tota mena de volar, és una experiència tan interessant com volar els pesats respecte als avions arbustius.

Però m’agrada especialment el repte de trobar tires reals i remotes en zones remotes i intentar dominar el desembarcament.

Inspired by the TV show "The Worst Place In The World To Fly" I got the Papua New Guinea scenery and researched some of the mountain-side strips they fly into to service tiny villages with barely more than a putting green cleared for it.

I visc a Maine, on he trobat una gran quantitat de primers trossos abandonats en el bosc, on les empreses madereres les tallen i ja no les necessiten.

Però ha estat tan ridícul * convertit * en trobar aquest tipus de coses, tot i que sé que a molts pilots virtuals els agrada volar arbustos.

There are some collections as freeware or payware of "Most Dangerous" airports and the like, and OrbX includes a .KMZ Google-Map file of tiny airstrips in it's "NA Pacific Fjords" product, but frustratingly, NOT for most of their products.

Així doncs, trobar ridículs i ràpids canvis, catalogar i catalogar, és difícilment difícil. Vaig a Google per obtenir informació al món real sobre allà on hi ha tires de matolls rugoses i, a continuació, intenteu trobar els paisatges realment costosos d'algú que puguin cobrir aquesta zona i, a continuació, intenteu trobar la llista dins de FSX in that scenery, then get my aircraft in some orientation and distance from the strip that it will be fun to come back another time and practice landing there, so I can save it as a Flight, using the name I give it to organize them in some way, like "SceneryLanding - OrbX - Pacific Fjords - <StripName>" -- and thence there is constantly needing to back up all FSX vols després de tot això per obtenir un escenari senzill que em permetrà situar-me a prop d'una franja arbustiva RL en la qual tinc paisatges decents.

I have been really surprised that I haven't found many examples of people collecting or trading or putting up repositories of, "saved flight" files for FSX que us permetrà situar-vos en alguns escenaris interessants com acostar-vos a una pista gairebé impossible i curta i accidentada sobre una muntanya ...

Aquesta és la meva manera preferida de gaudir del que agrada el cervell de persones com nosaltres amb més gust, és a dir HOTAS * Landings *!

Aleshores, algú sap algun lloc on hi ha arxius de fitxers de vol arxivats classificats o agrupats o descrits?

I B, si no, seria aquest un projecte digne per a un apassionat pilot virtual que també es construeixi llocs web per guanyar-se la vida?

Acabat.

Publica resposta

Torna a “Flight Simulator X (FSX) + Edició Steam i Prepar3D fins a v3 ”