737 Màxim8

N’hi ha milers add-ona la web per al clàssic FSX i Prepar3D v1 a v3. Enlaireu des de qualsevol part del món per volar alguns dels avions més emblemàtics del món cap a qualsevol de les 24,000 destinacions.
vell de vell
Missatges: 2
Registrat: 12 d'abril de 2019, 16:18

737 Màxim8

Publicació no llegida by vell de vell »

Necessito una mica d’ajuda aquí, no puc esbrinar com frenar i aturar-se en aterrar el max8. Ho he provat tot, però toco a tocar, però no puc frenar i aturar-me abans de sortir de la pista. En cas contrari, és una gran addició al meu simulador, però ... Suggeriments, si us plau, gràcies

solakb
Missatges: 3
Registrat: 11 de desembre de 2018, 20:24

737 Màxim8

Publicació no llegida by solakb »

Vaig tenir el mateix problema fins que em vaig adonar, l’acceleració automàtica estava encesa.

Bàsicament cal desactivar l’acceleració automàtica abans d’aterrar d’altra manera, malgrat que el pilot automàtic es desconnecti, l’accelerador automàtic mantindrà l’aeronau a la velocitat indicada en la velocitat. Això significa que les palanques d’empenta no es desacceleraran.

També tingueu el fre automàtic a 2 o 3 o màxim per a pistes curtes i, a continuació, tireu cap enrere per tirar cap marxa enrere, l'avió disminuirà a la dreta

vell de vell
Missatges: 2
Registrat: 12 d'abril de 2019, 16:18

737 Màxim8

Publicació no llegida by vell de vell »

Això és una cosa que no m’havia plantejat, crec que heu encertat en la resposta ... Tornaré a provar el proper vol, gràcies.

solakb
Missatges: 3
Registrat: 11 de desembre de 2018, 20:24

737 Màxim8

Publicació no llegida by solakb »

Cap problema, feliç volant

Publica resposta

Torna a “Flight Simulator X (FSX) + Edició Steam i Prepar3D fins a v3 ”