Pressió hidràulica Boeing 777-300 ER

N’hi ha milers add-ona la web per al clàssic FSX i Prepar3D v1 a v3. Enlaireu des de qualsevol part del món per volar alguns dels avions més emblemàtics del món cap a qualsevol de les 24,000 destinacions.
minimax24
Missatges: 3
Registrat: 21 de febrer de 2018, a les 17:41

Publicació no llegida by minimax24 »

Hola!

Em pregunto si em podeu ajudar.

No entenc per què al sistema Ecam tinc el missatge "pressió hidràulica Sys C" en groc amb falla al panell superior. (Ho sento per la foto, però està sobredimensionada).
Algú pot ajudar-me a aquest error?
Volo normalment amb airbus i mai no he tingut aquest problema abans. Gràcies per la teva ajuda!
A més, ho pot fer si és possible tenir el temps a la pantalla? Freeware o payware estaran bé.

Gràcies i que passeu una bona nit!

Hola!

Je souhaiterais savoir si tu pouviez m'aider. :)
Je comprendre pas sobre l’ECAM que he enviat el missatge Pressió hidràulica a l’hora de fer-ho amb la manca del tauler superior. (je peux pas mettre la photo car elle dépasse la taille)
Quelqu'un de caler sur Boeing? J'ai pas eu ce ce problème sur A320.
A més, us permetrà guardar si és possible obtenir més serveis FSX vapor si possible gratuitement el radar Météo?

Merci pour votre retour et bonne soirée :)

Dariussssss
Missatges: 163
Registrat: 27 de novembre de 2016, a les 17:52

Publicació no llegida by Dariussssss »

Hola i benvinguts.

És un error conegut amb aquest avió. Però, podeu provar el paquet 777-200ER, que funciona molt bé.

Quant al radar meteorològic ... no estic segur, potser Eric, és el cap aquí, pot ajudar-vos amb això. O algú altre que estigui més relacionat amb coses tècniques.

¡Salut

minimax24
Missatges: 3
Registrat: 21 de febrer de 2018, a les 17:41

Publicació no llegida by minimax24 »

Gràcies Dariussssss!

Publica resposta

Torna a “Flight Simulator X (FSX) + Edició Steam & Prepar3D fins a v3 ”