Pack Bombardier CRJ-200 (problemes de CoG / Rebots)

N’hi ha milers add-ona la web per al clàssic FSX i Prepar3D v1 a v3. Enlaireu des de qualsevol part del món per volar alguns dels avions més emblemàtics del món cap a qualsevol de les 24,000 destinacions.
SimFan1996
Missatges: 1
Registrat: 11 de maig de 2020, 20:46

Publicació no llegida by SimFan1996 »

Hola a tothom,

Fa poc he descarregat i he volat el paquet encantador CRJ-200. Tanmateix, em vaig adonar que el registre de canvis indica que hi havia un canvi aèria.cfg que va arreglar el pes de l’aeronau. Tanmateix, estic notant que el centre de gravetat pla es carrega tot directament al nas, sense importar la quantitat de pes, fins i tot en un pla buit. També tinc problemes amb les rodes que es retallen per les pistes, causant una baixada extrema, així com engrescar el nas al saltar.

Vaig decidir excavar el fitxer aircraft.cfg i estic convençut que els canvis .cfg no es van afegir correctament a aquesta descàrrega. Em sembla una mica estrany que les posicions de la base de dades i les posicions CG estiguin zero a tot arreu. Sento que això contribueix a la càrrega útil i al problema del combustible, així com la devolució sempre que estigui buida o plena.

codi: Selecciona-ho tot

reference_datum_position= 0.000, 0.000, 0.000
empty_weight_CG_position= 0.000, 0.000, 0.000
Algú té algun consell, idea, descàrrega per solucionar els problemes de CoG amb l'avió? I el problema de CoG seria el motiu dels problemes de baixada a la pista de taxi i a la pista? No tinc idees perquè no sóc ni un expert remot i no tinc ni idea per on començar a arreglar els problemes.

senyordelfeudo
Missatges: 1
Registrat: 11 d'abril de 2017, 13:48

Publicació no llegida by senyordelfeudo »

Crec que simplement estableix el centre de gravetat al centre de l’avió, quan l’avió està buit. No m’he adonat de rebot perquè els frecs aeris semblen tenir efectes, però em sembla que flotin. Com que el nas encara va amunt als 60 nusos després de l’aterratge. Fa les coses difícils, però més divertides, però no realistes.

Publica resposta

Torna a “Flight Simulator X (FSX) + Edició Steam & Prepar3D fins a v3 ”