David Maltby BAC 1-11

N’hi ha milers add-ona la web per al clàssic FSX i Prepar3D v1 a v3. Enlaireu des de qualsevol part del món per volar alguns dels avions més emblemàtics del món cap a qualsevol de les 24,000 destinacions.
hasgül
Missatges: 22
Registrat: 01 jul 2018, 02:47

David Maltby BAC 1-11

Publicació no llegida by hasgül »

Hola, necessito ajuda. Sé que aquest no és el lloc aquí, però no puc fer-ho. No puc afegir l'avió a FSX. Ho he provat tot. Vull fer servir això addon perquè té bona pinta. a més, també hi ha un programa que converteix el repintat a DDS? També podria utilitzar ajuda en això. He intentat fer la versió 500, però tampoc puc afegir VC. si us plau ajuda. Gràcies :D

Oniel
Missatges: 17
Registrat: 24 de setembre de 2020, a les 20:50

Re: David Maltby BAC 1-11

Publicació no llegida by Oniel »

Ei, on heu baixat l'avió que voleu afegir al vostre simulador?

hasgül

Oniel va escriure:
30 de setembre de 2020, a les 06:44
Ei, on heu baixat l'avió que voleu afegir al vostre simulador?
Des del seu lloc web DM flight sim. També en tenen d’altres addons com DH Comet i HS Trident, un noi també va fer un fsx pegat nadiu, però no ho vaig poder entendre. El pegat és de bjoern. Gràcies

freddielaker2
Missatges: 2
Registrat: 23 agost 2019, 19:42

Publicació no llegida by freddielaker2 »

Si estàs posant en fsx cal assegurar-se que siguin els ajustats FSX versions. Els tinc i funcionen, però els fitxers addicionals s'han de moure als directoris adequats. Segueixen sent els millors i només desitjo que Dave pugui fer una versió per a MSFS, però ho va deixar enrere fa molt de temps. Cerqueu el fsx versions, si no les podeu trobar, les puc compartir, tinc tota la col·lecció. Si algú d’aquest lloc ho sap o pot contactar amb Dave, pot preguntar-li si està bé que l’actualitzi per MSFS, perquè el Just Flight one és una merda. lol (jo també ho tinc) Ah .... i el mateix passa amb tota la seva col·lecció, sí que funcionen FSX

hasgül

freddielaker2 va escriure:
30 de setembre de 2020, a les 20:23
Si estàs posant en fsx cal assegurar-se que siguin els ajustats FSX versions. Els tinc i funcionen, però els fitxers addicionals s'han de moure als directoris adequats. Segueixen sent els millors i només desitjo que Dave pugui fer una versió per a MSFS, però ho va deixar enrere fa molt de temps. Cerqueu el fsx versions, si no les podeu trobar, les puc compartir, tinc tota la col·lecció. Si algú d’aquest lloc ho sap o pot contactar amb Dave, pot preguntar-li si està bé que l’actualitzi per MSFS, perquè el Just Flight one és una merda. lol (jo també ho tinc) Ah .... i el mateix passa amb tota la seva col·lecció, sí que funcionen FSX
Gràcies. pots compartir el teu addons amb mi? Estic fent servir Steam Edition. També m'interessen altres addons com DH Comet o HS Trident. si el teniu, també el podeu compartir amb mi. També crec que es pot compartir des de Google Drive? i digueu-me si he de fer alguna cosa al addons. de nou moltes gràcies. :D

hasgül

freddielaker2 va escriure:
30 de setembre de 2020, a les 20:23
Hola senyor, escric un missatge per si l'oblidava. si és una distracció, si us plau, aviseu-me. pots compartir el teu David Maltby addons amb mi? quan anàveu a compartir el vostre FSX Nadiu David Maltby addons. Moltes gràcies senyor i que tingueu un bon dia. :D

Oniel

Ei Hasgül, aquests addons que la vostra sol·licitud. Si es poden descarregar des del lloc web de Rikoooo o allà on siguin addons es pot descarregar, és millor descarregar-los o des que demaneu a Freddi el fitxer addons té, crec que demanar enllaços és una manera millor :)

hasgül

Oniel va escriure:
02 d’octubre de 2020, 15:12
Ei Hasgül, aquests addons que la vostra sol·licitud. Si es poden descarregar des del lloc web de Rikoooo o allà on siguin addons es pot descarregar, és millor descarregar-los o des que demaneu a Freddi el fitxer addons té, crec que demanar enllaços és una manera millor :)
només hi ha un enllaç per a FS2004 a rikoooo. hi ha molts fitxers al lloc web de David Maltby que no ho vaig poder entendre. Fredi diu que sí FSX Nadiu addons que són 100% compatibles. Mai he provat els enllaços FS2004 de rikoooo, però avui ho provaré. però a la pàgina només es diu FS2004. podria funcionar, potser no. Gràcies senyor. :D

hasgül

Oniel va escriure:
02 d’octubre de 2020, 15:12
hi ha un enllaç al seu lloc web http://www.dmflightsim.co.uk però no puc configurar. aquest és l'enllaç de pegat per a FSX:https://sites.google.com/site/fsxstuffb ... s/bac-1-11 està dissenyat per obtenir millors indicadors i s’ha solucionat l’APU FSX. Necessito ajuda per configurar. Tampoc puc canviar les textures a dds. hi ha un programa que el converteix, però no puc fer-ho. Necessito ajuda per a això. També m'interessa el seu HS Trident i el seu cometa DH. Necessito ajuda per configurar-los. gràcies senyor. :D

Oniel

Ei. No tinc experiència en aquestes configuracions, però puc suggerir-vos que feu algunes d'aquestes preguntes de configuració al fòrum relacionades amb el simulador que voleu. addons polz

Publica resposta

Torna a “Flight Simulator X (FSX) + Edició Steam i Prepar3D fins a v3 ”