IL 76 MD d'Ilya Kulikov (Monumentum), Kirill Konovalov, Denis Urban

Microsoft Flight Simulator 2004 (FS2004) és un videojoc desenvolupat pels estudis de Microsoft Games, llançat el 2003 en PC. A tot el món, la gent continua jugant a FS2004 dècades després.
cruga
Missatges: 2
Registrat: 13 d'abril de 2017, 08:48

Publicació no llegida by cruga »

Hola a tots
Sóc d'Itàlia i sóc nova, aquí
He baixat alguns dels addons de Rikoooo i em va agradar la qualitat de la selecció entre centenars de addons aquest lloc ho va fer.
La meva última descàrrega és la nova IL 76 de Ilya Kulikov (Monumentum), Kirill Konovalov, Denis Urban.
Sento que és un gran addon, però no sóc capaç de verificar-ho.
Lamentablement, el meu fs2004 adverteix de problemes amb algun arxiu de la mateixa en iniciar i xocar a la càrrega de l’avió.
El problema sembla relacionat amb els fitxers de la carpeta Model amb caràcters ciríl·lics del nom.
Algú té el mateix problema i coneix una solució?
Gràcies, qualsevol pot ajudar-me o fer algun suggeriment ...

Dariussssss
Missatges: 163
Registrat: 27 de novembre de 2016, a les 17:52

Publicació no llegida by Dariussssss »

Vaig tenir el mateix problema quan feia servir el FS2004. Sense algú de Rússia per traduir-lo, no crec que hi hagi una manera d’utilitzar-lo.

Funciona a FSX , però no hi ha manera d'utilitzar-ho ...

Potser no serà bonic però, fins que no es resolguin algunes coses, només cal treure-ho. El mateix amb tots els avions russos ... cada cosa està en rus. . .

Salutacions

Gh0stRider203
Missatges: 213
Registrat: 21 jul 2015, 09:45

Publicació no llegida by Gh0stRider203 »

Si em aconsegueixes una captura de pantalla, podria trobar algú per traduir-lo.

cruga
Missatges: 2
Registrat: 13 d'abril de 2017, 08:48

Publicació no llegida by cruga »

Gràcies Dariussssss i Gh0stRider203

En realitat, quan fs2004 s'inicia, diu que no pot carregar aquests fitxers (utilitza ??? en comptes de caràcters ciríl·lics)
I quan intento carregar l’avió, fs adverteix el mateix error que després es bloqueja.
Sembla que no pot gestionar correctament aquests fitxers. Pot ser degut als caràcters utilitzats en el seu nom.
Crec que els autors haurien de canviar els noms d’aquests fitxers i corregir l’acord amb el fitxer .mdl.
De tota manera, intentaré fer una captura de pantalla (o informaré dels missatges d’error exactes) i prepararé una llista d’aquests fitxers (esperant que es puguin copiar els caràcters ciríl·lics)

Torno aviat

Gràcies de nou

Janne04
Missatges: 1
Registrat: 11 de setembre de 2018, a les 04:03

Publicació no llegida by Janne04 »

Cruga va escriure:Hola a tots
Sóc d'Itàlia i sóc nova, aquí
He baixat alguns dels addons de Rikoooo i em va agradar la qualitat de la selecció entre centenars de addons aquest lloc ho va fer.
La meva última descàrrega és la nova IL 76 de Ilya Kulikov (Monumentum), Kirill Konovalov, Denis Urban.
Sento que és un gran addon, però no sóc capaç de verificar-ho.
Lamentablement, el meu fs2004 adverteix de problemes amb algun arxiu de la mateixa en iniciar i xocar a la càrrega de l’avió.
El problema sembla relacionat amb els fitxers de la carpeta Model amb caràcters ciríl·lics del nom.
Algú va tenir el mateix problema Rachat prêt i coneix una solució?
Gràcies, qualsevol pot ajudar-me o fer algun suggeriment ...
Hola, alegre de conèixer-te :)

Publica resposta

Torna a "Flight Simulator 2004"