Hola a tothom

We Encourage new members to introdueix themselves here. Get to know one another and share your interests.
Leocha1
Missatges: 1
Registrat: 11 agost 2017, 12:39

Hola a tothom

Publicació no llegida by Leocha1 »

Sóc nou per aquí i he descobert aquest lloc web ahir.
Durant molt de temps sóc un orgullós usuari del simulador de vol 2004, i encara tinc molt per descobrir.
Em vaig trobar amb aquest lloc després de buscar els millors avions gratuïts.
Va ser increïble el que vaig trobar aquí.

Per tant, voldria donar les gràcies per aquesta alta qualitat de productes gratuïts.

Leon

Dariussssss
Missatges: 163
Registrat: 27 de novembre de 2016, a les 17:52

Hola a tothom

Publicació no llegida by Dariussssss »

Hola i benvinguts a Rikoooo.

Un gran agraïment per totes les paraules amables. La meva manera de venir aquí era la mateixa que la vostra. Estic en marxa FSX ara, però molt de temps, jo també estava en FS2004, que no és gens dolent.

Farem tot el possible per fer de la vostra estada el millor possible. :)

Una vegada més, moltes gràcies i benvinguda.

Apollo21
Missatges: 1
Registrat: 17 d'abril de 2016, 17:37

Hola a tothom

Publicació no llegida by Apollo21 »

Vull donar les gràcies per totes les descàrregues de freeware que oferiu, he estat utilitzant el vostre lloc des de fa uns quants mesos i us hauria d’haver agraït abans, però, entre altres coses, és que mentre, a ebay, generalment mirava avions, etc. a algú que venia (Freeware Aircraft), així que el vaig fer missatge i li vaig preguntar si efectivament eren freeware perquè jo tenia els mateixos avions que estava oferint, i em preguntava si realment eren freeware o payware, va respondre i va dir que eren articles lliures, va dir essencialment un paquet de freeware en un sol paquet. Ara això no em sembla correcte, arrancar a totes les persones que han dissenyat i publicat aquests avions.
Potser no sigui el meu negoci, però personalment crec que és totalment equivocat, estic segur que no és legal potser és que no sé que només vull advertir a la gent sobre tot allò que els avions dels discs estan disponibles a Rikoo o alguns. dels altres llocs de descàrrega.

Salutacions cordials
Andrés

Publica resposta

Torna a "Benvinguts nous membres"