Boeing 717

Tens algun comentari o aportació per compartir?
No siguis tímid i envia'ns una nota. Volem saber de tu i tractar de fer del nostre lloc el millor i més fàcil d'usar per als nostres membres i convidats com.
PADA52
Missatges: 6
Registrat: 03 jul 2016, 12:49

Boeing 717

Publicació no llegida by PADA52 »

Acabeu de descarregar el vostre avió 717, molt bonic per volar, podeu arreglar el centre de gravetat?

308cpe
Missatges: 3
Registrat: 10 de setembre de 2019, a les 02:47

Boeing 717

Publicació no llegida by 308cpe »

Doncs és fàcil i ho podeu fer vosaltres mateixos. Entra a la fitxa de l’avió i mira on tenen els passatgers
carregat. Veureu un gran nombre a la cabina principal. diguem que a la secció posterior tenen 11,000 lliures de pes.
Només cal canviar aquest número per dir 5000, i això farà que el cg sigui més endavant per equilibrar l'avió. O bé, aneu al fitxer de l’aeronau quan premeu alt. Desplaceu-vos a Combustible i càrrega útil. Els mateixos números hi seran. Tireu sempre fora la cua cap endavant, ja que no voleu volar un avió pesat de cua. A més, si només estic volant uns 200 quilòmetres, trec una mica de combustible al dipòsit central, com ara 70.0. Aprofiteu el combustible només al dipòsit central. Fes-nos saber com vas sortir. Caçar, escriure, canviar la mosca.

PADA52

Boeing 717

si he entès correctament, després de seleccionar l’avió a FSX He de canviar la disposició de passatgers i la càrrega, bé ho he fet, però no canvia gaire el GOG fins que no estigui al capdavant de l'avió, crec que per solucionar aquest problema heu d'introduir el fitxer cfg. i no sóc prou expert per fer-ho.

308cpe

Boeing 717

Digueu-me quins 717 tens per poder-ho mirar. Assegureu-vos que estigueu a la categoria de pes i equilibri. Si pren pes
del pes i del balanç, també l'heu de treure del pes brut. Vull dir que ajusteu el pes brut, altrament
no es farà una diferència sobre com vola.

308cpe

Boeing 717

Si és el mateix de Rikooo wow !! Mirant els seients. De vegades, saps que em pregunto on són alguns
els programadors obtenen la seva informació. Aquest tipus està tan fora de context, no m’ho puc creure. Seients de 500sin a la part davantera i de 5 a 7000
per seure a la part posterior. D’acord amb això, quan l’avió surt del terra hauria de començar a patinar per la cua a terra. Per
uns 25 anys vaig construir i vaig volar un avió RC a escala 1/4. El cg havia d’estar amb els diners d’una altra manera quan es prengués l’aire perdí uns 2-5 mil dòlars. L’altra cosa de la qual em queixo són els frens. Veureu frens = 00056 o 1.0. fins i tot amb una empenta inversa, mai no atureu l’aterratge de l’avió a 140-150 MPH. El 717 ha de ser un mínim d’1.70. També heu d'oportunitzar el pes màxim.

t

PADA52

Boeing 717

El Boeing 717 200 descarregat de Rikooo: https://www.rikoooo.com/downloads/viewdownload/55/748.

Publica resposta

Torna a "Quadre de suggeriments"