Posky 747 Classic

Tens algun comentari o aportació per compartir?
No siguis tímid i envia'ns una nota. Volem saber de tu i tractar de fer del nostre lloc el millor i més fàcil d'usar per als nostres membres i convidats com.
hasgül
Missatges: 22
Registrat: 01 jul 2018, 02:47

Posky 747 Classic

Publicació no llegida by hasgül »

Hola Rikoooo, torno a escriure això només per recordar-te per si has esborrat accidentalment el meu vell tema. M'agradaria una cabina virtual per a la sèrie Posky 747 Classic. Encara està bé si es tracta d’una cabina de vidre. A més, intenteu que sigui més amigable amb FPS. El meu PC és dolent. Gràcies

superskullmaster
Missatges: 19
Registrat: 30 d'abril de 2015, 01:35

Re: Posky 747 Classic (no esborreu)

Publicació no llegida by superskullmaster »

Probablement sou l’única persona interessada en una horrible cabina frankenstien d’un 747 Classic. JustFlight està treballant en un de correcte.

hasgül

.
Darrera edició per hasgül el 24 de setembre de 2020, a les 22:31, editat 1 vegada en total.

hasgül

superskullmaster va escriure:
24 de setembre de 2020, a les 18:48
Probablement sou l’única persona interessada en una horrible cabina frankenstien d’un 747 Classic. JustFlight està treballant en un de correcte.
llegeix atentament. penseu-ho dues vegades abans de comentar. només vol fer per P3D només i et vaig dir que ja no sóc ric. Posky 747 és molt bo. i he dit que encara està bé si es tracta de la cabina de vidre.

bloquejat

Torna a "Quadre de suggeriments"