Jet Blue Airbus A-320 megapakke. Lige pludselig.....

Lockheed Martin tilbyder os Prepar3D v4 og v5 er nu native til 64-bit-systemer og VR-kompatibel. Prepar3D engagerer brugerne i forbløffende træning gennem realistiske miljøer. Ideel til kommerciel, akademisk, professionel eller militær instruktion.
spilok

Ulæste indlæg by spilok »

Jeg har nydt Jet Blue A-320 Mega Pak-flyene i v4 i et par måneder nu. HELE SUDDEN, jeg kan ikke fremskynde nogen af ​​320'erne til en anstændig starthastighed. De er træg, bevæger sig som skildpadder, og intet jeg har prøvet ser ud til at få dem til at bevæge sig som de plejede. Hvad kunne have ændret sig? Jeg har afinstalleret dem og geninstalleret dem, men de fungerer det samme.  
Hvad kan jeg kontrollere for at se, hvad der har forårsaget denne træghed hos alle flyene i dette pak? Jeg downloadede dem fra Rickooo, som forsikrer, at de er P3dv4 godkendt.

Stan

spilok

Ulæste indlæg by spilok »

GLEM DET.

Jeg regnede det ud. Ser ud til, at min joystick ikke var korrekt kalibreret siden min geninstallation. Jeg blev ikke kalibreret og satte derefter tilbage til standardindstillingerne for kalibrering. Genkalibreret, og al min kraft er nu tilbage. Ser ud til at gaskalibreringen var skruet op.
Tak for læsning.
Stan

BESLUTTET

Besvar

Vende tilbage til "Prepar3D v4 og v5 (64 bit) ”