Projekt Airbus A32x FD-FMC v1.55: ingen liste over SID / STAR på FMC

Lockheed Martin tilbyder os Prepar3D v4 og v5 er nu native til 64-bit-systemer og VR-kompatibel. Prepar3D engagerer brugerne i forbløffende træning gennem realistiske miljøer. Ideel til kommerciel, akademisk, professionel eller militær instruktion.
CL38

Projekt Airbus A32x FD-FMC v1.55: ingen liste over SID / STAR på FMC

Ulæste indlæg by CL38 »

Jeg sender dette spørgsmål, fordi jeg ikke kan komme ud af problemer i flere dage.
Mit problem: efter installationen af ​​Project Airbus A32x FD-FMC v1_55 (software downloadet fra bibliotek.avisim.net), når jeg starter applikationen fra P3D_v4 gratis flyvning med en gratis flyveplan fra Nice-Côte d'Azur til London Heathrow, og efter start af motorer på FMC har jeg ikke SID / STAR-listen og FMC-tastaturet er inaktivt.
Jeg har bemærket, at installationsvejledningen til addon angiver, at denne form for hændelse skal komme fra en dårlig installation af XMLTools3D.dll eller en dårlig erklæring i DLL.xml, men jeg kan ikke se den fejl, jeg lavede i min installation.

Hvad har jeg gjort:
- siden 2 måneder gik jeg fra FSX Guldudgave til P3D v4; Jeg havde tidligere installeret dette Airbus-projekt på FSX uden problemer, og det fungerede normalt;
- inden du flytter til P3D Jeg afinstallerede FSX og min addons;
- efter installationen af P3D Jeg geninstallerede FSX (undtagen Acceleration) til at gendanne fly indeholdt i FSX men fraværende i P3Duden problem;
- Jeg installerede og brugte A320 Familly Mega pakken fra Rikoooo, ikke noget problem;
- Jeg downloadede Project Airbus A32x v1_55 og installerede det efter installationsvejledningen (manuel installation til P3D v4); Jeg har bemærket nogle uoverensstemmelser mellem installationsmanualen og softwaretræet
§5: Jeg kopierede XMLTools3D.dll til C-programmer Lockheed_Martin Prepar3D_v4
§5: Jeg oprettede mappen "Modules" i C-programmer Lockheed_Martin Prepar3D_v4 hvor jeg indsatte LoggerX.dll
§7: FD-FMC_database.kmz-filen var ikke i mappen FD_FMC, men i FD_FMC Doc & Manuals; Jeg kopierede det til FD-FMC filen;
§7: filen FMC_Path.ini mangler fra v1.55, så jeg har genoprettet FMC_Path.ini fra min tidligere version v1.0 og kopieret den i mappen FD_FMC
§8.2: DLL.xml-filen er i C ProgramData Lockheed Martin Prepar3D_v4; Jeg tilføjer de to specificerede erklæringer (XMLTools og LoggerX); I modsætning til hvad der er angivet, spekulerer jeg på, om denne fil er i hovedmappen i P3D som angivet;
- Og da jeg lancerede min gratis flyvning, stødte jeg på problemet
- Jeg brugte Project Airbus A32x 1_55 fra FSX (installationen er automatisk); Jeg mødte 2 problemer for at vide, at jeg ikke viste overhead med ↑ 5 og ingen FMC med ↑ 7; som jeg løste ved at installere FSX Acceleration; og så fungerede mit fly Nice> London med SID / STAR perfekt.
Der er også en ledetråd, der kan være vigtig, nemlig når jeg bruger FSX Jeg har sikkerhedsmeddelelser til at acceptere XMLTools.dll som sikker fil- og tillidssoftware, sikkerhedsmeddelelser, som jeg ikke har, når jeg bruger P3Dv4.

Hvis nogen kan fortælle mig, hvordan man kommer ud af denne dårlige situation med P3D v4, jeg ville være meget taknemmelig.

Besvar

Vende tilbage til "Prepar3D v4 og v5 (64 bit) ”