Hvad angår alle fly og reklamer på download siden

Lockheed Martin tilbyder os Prepar3D v4 og v5 er nu native til 64-bit-systemer og VR-kompatibel. Prepar3D engagerer brugerne i forbløffende træning gennem realistiske miljøer. Ideel til kommerciel, akademisk, professionel eller militær instruktion.
ingjen

Ulæste indlæg by ingjen »

Jeg foretrækker, at når der præsenteres billeder af de downloadbare fly, vises flere billeder af interiør. Liveries er ok og interessant, men "clickables" er lige så ønskelige som det ydre.
Enig?

Brugeravatar
rikoooo
Administrator global
Beliggenhed: SCHWEIZ
Kontakt:

Ulæste indlæg by rikoooo »

Hej,

Tak for din mening, jeg er enig med dig, og i fremtiden vil der blive lagt flere paneler og VC-skærmbilleder :)

Jeg er åben for at høre andre forslag.

glad flyvning
Bon vols - Happy Flights

Erik - Admin

ingjen

Ulæste indlæg by ingjen »

Tanx. Nu sent fredag ​​aften i Norge. For øjeblikket kører jeg over 6000-fodbjergene i Nordvest-distriktet i Norge.

Groba

Ulæste indlæg by Groba »

Hej, jeg er ny her, og jeg prøvede at installere B727 til P3D v4, men installationsprogrammet fungerer ikke.
Har jeg brug for et særligt installationsprogram til Win10?
Tak for din hjælp

Groba

N00b

Ulæste indlæg by N00b »

Hej Groba, prøv måske at køre i kompatibilitetstilstand. Mange FSX, FSX-SE, og P3D autoinstallatør understøtter ikke vinde 10.

DRCW

Ulæste indlæg by DRCW »

Husk på, at P3D V4 indlæser det add-ons gennem en mappe i din dokumentmappe. Lockheed gjorde dette, hvis du skulle genindlæse programmet, du ikke ville miste dit add-on filer og skal starte forfra. Undertiden aktiverer installationsprogrammet muligvis ikke din download. Gå til dine dokumenter, og find filen markeret (Forbered 3D v4 Add-ons "og åbn den. Du burde have flymappen derinde. Kopier den og indsæt den i din flymappe placeret i sim-objekter. Den skal være til stede som et fly inden for programmet

Besvar

Vende tilbage til "Prepar3D v4 og v5 (64 bit) ”