"Embraer EMB-120 Mega Pack FSX & P3D"

Lockheed Martin tilbyder os Prepar3D v4 og v5 er nu native til 64-bit-systemer og VR-kompatibel. Prepar3D engagerer brugerne i forbløffende træning gennem realistiske miljøer. Ideel til kommerciel, akademisk, professionel eller militær instruktion.
bobrad79
Mest anvendte simulator: FSX
Beliggenhed: ADEALAIDE

Ulæste indlæg by bobrad79 »

Hej ... Jeg installerede ovenstående fil i P3Dv4, men instrumenterne fungerer ikke,
Jeg installerede auto og prøvede også manuel installation.
Skål Håber noget legeme kan hjælpe

SORRY PEOPLE MAY BE NEXT TIME, jeg vil læse før postenB) B) B) B) B) Problem fast tak

davgál1

Ulæste indlæg by davgál1 »

God eftermiddag, forum:
Jeg vil gerne spørge om motorstart i dette fly, fordi hver gang jeg starter det, producerer motoren fuld effekt i omkring 10 minutter, på trods af at strømafbrydere er i tomgang, samt tilstandsafbrydere (fjer).
Jeg (tydeligvis) udfører ikke virkelige startprocedurer, men procedurerne fra PDF til PDF-filen addon.
Håber du kan hjælpe mig.
Hilsen,

David

DRCW

Ulæste indlæg by DRCW »

Deaktiver først dit internet sikkerhedsprogram, og geninstaller programmet. Lad mig vide, om det virker

davgál1

Ulæste indlæg by davgál1 »

Tak for dit svar.
Færdig, men det virker ikke ...

David

DRCW

Ulæste indlæg by DRCW »

Okay, jeg vil downloade denne megapakke til P3D V4 og se, hvad der sker, og hvordan du løser det. Jeg kommer tilbage med dig

DRCW

Ulæste indlæg by DRCW »

Mens jeg downloader denne software, bemærkede jeg i læsematerialet, at der er en gul guvernør nævnt på gaspedalen, som ikke giver dig mulighed for at gå over 10% af N1. Denne guvernør skal være aktiv under opstart og frakoblet ved gasspjæld. Forudsat at du er opmærksom på dette og følger proceduren, kan det være, hvor der er en fejl i kodningen. Holder dig opdateret

DRCW

Ulæste indlæg by DRCW »

Okay, jeg har set på flyet, og faktisk er problemet et kodningsproblem mellem 2D gashåndteringspanelet og guvernørfunktionen. Du vil bemærke, at guvernøren kun er på pop-up-panelet 2 D, ikke i den virtuelle cockpit. Under opstart ser brændstofkontrollerne ud til at være paryk. Der er en konflikt her mellem de virtuelle og 2D-paneler. De spiller ikke pænt. Det virtuelle panel er relateret til standard king air in P3D. Jeg vil lege og se hvad jeg kan gøre

DaveH

Ulæste indlæg by DaveH »

Hej, jeg har lige downloadet denne pakke til FSX. Jeg synes ærligt, at dette er en af ​​de bedste downloads, jeg nogensinde har downloadet! Billedhastighederne påvirkes ikke, og cockpitdetaljerne (2D-panel, skærme osv.) Er fantastiske. Godt klaret Rikooo!

Besvar

Vende tilbage til "Prepar3D v4 og v5 (64 bit) ”