De Kanariske Øer i P3Dv4.2

Lockheed Martin tilbyder os Prepar3D v4 og v5 er nu native til 64-bit-systemer og VR-kompatibel. Prepar3D engagerer brugerne i forbløffende træning gennem realistiske miljøer. Ideel til kommerciel, akademisk, professionel eller militær instruktion.
Seat7A

Ulæste indlæg by Seat7A »

Hi
Jeg kan ikke få fotografien til at arbejde i P3Dv4.2. Jeg lavede en automatisk installation. Ved nogen her, om det vil fungere i version 4.2. Der er ingen forskel i kulisser, hvis jeg kobler fra fotografiet og bruger standard P3D landskab.

/ Thomas

Brugeravatar
rikoooo
Administrator global
Beliggenhed: SCHWEIZ
Kontakt:

Ulæste indlæg by rikoooo »

Hej Thomas

Vises landskabet i scenebiblioteket i P3D v4? Dette er det vigtigste.

Glade landinger
Bon vols - Happy Flights

Erik - Admin

DRCW

Ulæste indlæg by DRCW »

Hvis værre bliver værre. foretage en manuel installation. Opret en mappe gennem dokumenter og navngiv den " Kanariske Øer "Sæt mappen på dit skrivebord. Vælg en manuel installation, og vælg den mappe, du oprettede som downloadplacering. Når mappen er indlæst, skal du kopiere og placere den mappe i P3D v4 Add-ons mappe, der er placeret i din dokumentmappe. Start P3D V4-program. Tryk på andre nøglen til at hente menulinjen. Vælg Verdens / Naturbibliotek / Og så Tilføj område..., vælg nu mappen placeret i dokumenter ... Aktiver derefter. Dette skal aktivere landskabet. Folkene på Lockheed satte P3D v4 Add-ons mappe i din dokumentmappe, fordi skulle du være nødt til at genindlæse programmet ... al din sceneri add-ons vil stadig være der. På den måde behøver du ikke at genindlæse al din kulisser fra bunden. Alt hvad du skal gøre er at genaktivere filerne.

wozee

Ulæste indlæg by wozee »

Hej. Jeg lavede en manuel installation i P3dV4.2 og det gik perfekt OK ... Ser meget flot ud

Besvar

Vende tilbage til "Prepar3D v4 og v5 (64 bit) ”