A320 familie tændingsafbryder

Lockheed Martin tilbyder os Prepar3D v4 og v5 er nu native til 64-bit-systemer og VR-kompatibel. Prepar3D engagerer brugerne i forbløffende træning gennem realistiske miljøer. Ideel til kommerciel, akademisk, professionel eller militær instruktion.
3201907

Ulæste indlæg by 3201907 »

Hello!

Jeg har brugt A320-familien download til FSX for de sidste, omtrent to år uden problemer.

Jeg har for nylig opgraderet til P3D v4.3 og mens flyene indlæses, vil "tændingskontakten" ikke dreje overhovedet. Så jeg kan ikke starte motorerne.

Eventuelle oplysninger om dette eller hjælp?

TAK!

Brugeravatar
rikoooo
Administrator global
Beliggenhed: SCHWEIZ
Kontakt:

Ulæste indlæg by rikoooo »

Hej,

Jeg har lige foretaget en test, og alt fungerede godt, men jeg brugte tændingskontakten fra 2D-panelet i stedet for det virtuelle cockpit, prøv som mig, og dit problem skal løses. CTRL + E gør også tricket

glad flyvning
Bon vols - Happy Flights

Erik - Admin

3201907

Ulæste indlæg by 3201907 »

Erik

Det prøver jeg i aften eller i morgen. Jeg tænkte aldrig på at bruge 2D-panelet; Jeg glemte haha

Jeg "kortlagde" kontakten med et simpelt klik på "I" -tasten på tastaturet til Master Ignition Switch (On), men der er ikke en mulighed for at kortlægge en nøgle for at slå den fra. Jeg kunne dog være mindre opmærksom, hvis den alligevel skifter til "fra".

En sidste ting og om A320-familien, men ikke om kontakten: ind FSX kameraerne kunne zoomes med mellemrumstasten og musen. Kun flere kameravisninger tillader dette nu P3D v4.3 Igen gør det ikke noget ubrugeligt, men for eksempel i FSX Jeg var i stand til at omplacere vingekameraerne (udvendigt) med både musens zoom samt Control / Shift / Enter-tasterne. Nogen tilsidesættelse af dette? Se det vedhæftede billede. I FSX Jeg kunne bruge mushjulet til at zoome ud og derefter bruge tasterne Control / Shift / Enter til at flytte kameraet ned til motoren. I det væsentlige lavede jeg mine egne kameravisninger og gemte derefter bare flyet, så kameraerne ikke nulstilles.

Tak for hjælpen med kontakten! :)
Greg

Besvar

Vende tilbage til "Prepar3D v4 og v5 (64 bit) ”