Installer installerer ikke? P3Dv3

Lockheed Martin tilbyder os Prepar3D v4 og v5 er nu native til 64-bit-systemer og VR-kompatibel. Prepar3D engagerer brugerne i forbløffende træning gennem realistiske miljøer. Ideel til kommerciel, akademisk, professionel eller militær instruktion.
Rhodaf

Ulæste indlæg by Rhodaf »

Bare registreret og downloadet Boeing 737-800 filen og gik igennem installationsprocessen, men ingen steder i "Sim Objects / Airplanes" vises der nogen Boeing. Hvad laver jeg forkert?

Brugeravatar
rikoooo
Administrator global
Beliggenhed: SCHWEIZ
Kontakt:

Ulæste indlæg by rikoooo »

Hej Rhodaf,

Kan du give mig linket til dette add-on venligst, vi har mange 737 vært hos Rikoooo.

Tak
Bon vols - Happy Flights

Erik - Admin

Rhodaf

Jet2.com Boeing 737-800 Jet2.com-pakke .... Jeg har det P3D v3 og kørte installationsprogrammet med administratorrettigheder, gik for at indlæse flyet, og der var intet, så tjekket SimObjects Airplanes, og der er ikke noget !!

Brugeravatar
rikoooo
Administrator global
Kontakt:

Jeg har vel ikke valgt det P3Dv3 som simulator under installationen.

Du skal vælge Forberedt 3D v3 for at fortælle det auto-installhvor skal filerne kopieres.

Prøv igen, og opdater mig derefter.

Tak.
Bon vols - Happy Flights

Erik - Admin

Rhodaf

Du er så smart ... og jeg er så stum !! Jeg brugte den automatiske indstilling, og den skabte en FSX i Microsoft Games. Så denne gang valgte jeg manualen gik igennem og valgte min P3Dv3 placering og bingo !! Tak for din tålmodighed og hjælp. Alt det bedste i 2019!

Brugeravatar
rikoooo
Administrator global
Kontakt:

Hej Rhodaf,

Tak for dit svar. Normalt auto-installer automatisk registrere din P3Dv3 nuværende placering, næste gang du ikke behøver at vælge brugerdefineret installation, skal du blot vælge automatisk installation og markere afkrydsningsfeltet i Prepar3D v3 fra listen over simulatorer.

God flyvning og godt nytår :)
Bon vols - Happy Flights

Erik - Admin

Besvar

Vende tilbage til "Prepar3D v4 og v5 (64 bit) ”