Installation af Portland og Salt Lake City: FSX, FSX: SE eller P3D4?

Lockheed Martin tilbyder os Prepar3D v4 og v5 er nu native til 64-bit-systemer og VR-kompatibel. Prepar3D engagerer brugerne i forbløffende træning gennem realistiske miljøer. Ideel til kommerciel, akademisk, professionel eller militær instruktion.
gero-1954

Ulæste indlæg by gero-1954 »

I starten af ​​installationen: hvordan kunne jeg beslutte, om jeg vil installere til FSX, FSX: SE eller P3D4?
Jeg har alle tre simulatorer, men ud fra den store størrelse på downloadfilen ser det ud til, som om landskabet kun vil være i stand til P3D4, og derfor har jeg kun brug for en installation til P3D4.

captainblock

Ulæste indlæg by captainblock »

FSX kan håndtere så masser, jeg har installeret mange før. Vælg bare hvilken simulator, du vil have, at sceneriet skal installeres til, simpelt som det.

Dariussssss

Ulæste indlæg by Dariussssss »

Der er også en yderligere mulighed, Scenery installations-app. Jeg havde det til FSX , men jeg er sikker på, at det fungerer for P3D såvel . Fantastisk værktøj.

gero-1954

Hej darius

ved hjælp af (det nyeste?) installationsprogram 11.1 har jeg ikke mulighed for, hvilken simulator jeg skal installere til. Jeg kan kun vælge mellem "Automatisk" og "Specifik" installation. Jeg prøver altid det andet i håb om at lade mig beslutte, hvor jeg skal installere, men i dette tilfælde kun FSX-stien er tilgængelig, ikke FSX: SE og ikke P3D4.

Måske forsøger jeg noget andet. Men tak for dit svar. Gero

Brugeravatar
rikoooo
Administrator global
Beliggenhed: SCHWEIZ
Kontakt:

Ulæste indlæg by rikoooo »

Hej,

Du skal vælge "Automatisk" installation og derefter vælge din simulator på listen. Hvis din simulator ikke er på listen, betyder det, at din simulatoropsætning ikke er korrekt. Installationsprogrammet ser altid i din registreringsdatabase efter en nøgle, der indeholder hele stien til din simulator. Hvis nøglen ikke er til stede, er enten simulatoren ikke 'installeret eller havde en dårlig opsætning.
Bon vols - Happy Flights

Erik - Admin

gero-1954

Tak - det sidste svar var det, jeg forventede. Det virker, beslutningen som simulatoren skal bruges kommer et skridt efter automatisk.

Besvar

Vende tilbage til "Prepar3D v4 og v5 (64 bit) ”