gal katz ...

Der er tusinder af add-ons på Internettet til klassikeren FSX og Prepar3D v1 til v3. Start fra hvor som helst i verden, og flyv nogle af verdens mest ikoniske fly til en af ​​24,000 destinationer.
PAYSON

gal katz ...

Ulæste indlæg by PAYSON »

Er der andre, der regelmæssigt skal besøge den gale catz / saitek for at downloade paneldrivere og plugins igen? Jeg finder ud af, at selvom det er et spørgsmål om "sige ja til alle", fungerer tingene glat efter et besøg der. Jeg skulle sandsynligvis bare få SPAD, men jeg hører, at det har sine egne små særheder.
PAYSON

Gh0stRider203

gal katz ...

Ulæste indlæg by Gh0stRider203 »

Jeg har aldrig haft det ærligt.

Jeg BRUGTE at have Saitek x45, men min sidste skød på mig>.> BIDDES på en x55 på ebay, men blev stort set overbudt :(

kolijahc

gal katz ...

Ulæste indlæg by kolijahc »

Hvordan gik din x45 i stykker? Bare nysgerrig gik mine gryder ud. Det var min yndlings helikopterpind, efter at jeg tog fjedrene ud. Jeg hørte, at det var muligt at gendanne dem med en magisk spray, jeg købte den, men har endnu ikke prøvet. Mens jeg ventede på international skibsfart, begyndte jeg også at trolde ebay. Fundet den bedste CH-stick, du kan finde (fighterstick usb) til ligesom $ 40USD, og ​​pro pedalerne USB til $ 60USD. Alt hvad jeg har brug for er gashåndtaget, og jeg bliver glad.

Jeg har ikke haft held og lykke med x55 og x56 på ebay. Uanset hvad det er for dyrt eller en skyggefuld liste (kun pinden og ikke gashåndtaget, der har alle kredsløb eller omvendt) eller uprøvet (hvem har ikke en USB-port og 30 sekunder?)

En masse mennesker elsker at hade dem, men en af ​​de bedste tilbud, jeg har set, er thrustmaster HOTAS X ($ 20USD), men se efter den blå, som er HOTAS 4 ($ 30USD). Jeg foretager et par hurtige mods (borer et par huller til et paracord-håndtag og afskærer flangen omkring fjederjusteringsknappen for at gøre fjederen aftagelig efter kalibrering til helikoptere) og giver dem væk til mine venner, der ønsker at lære helikoptere. laver en vidunderlig bærbar pc, når du let kan bære den forbandede ting.

KC

PAYSON

gal katz ...

Hej KC, jeg havde aldrig en X-45, jeg tror, ​​meddelelser gjorde en crossover. Alt, hvad jeg nogensinde har ejet, er Saiteks X-55 HOTAS-kontrolsystem. De skal være noget "parrede". Hvis jeg kun ville have en pind og nogle knapper, ville jeg gå tilbage til min Logitech Supreme, hvilket er alt hvad du behøver, hvis du styrer et fly. Hvis du (som jeg) kæmper mod seriøs AI, så er "kontrolsystemet" X-55 (eller 65) den hotte HOTAS-billet.
PAYSON

Gh0stRider203

gal katz ...

først af, fjernet din duplikat post lol Jeg er sikker på, at det ikke var forsætligt, så ingen runder rundt om feltet lol

jeg ved ikke, hvad der foregik med stokken, men jeg ved, at gasspjældet bustede, da jeg tabte min balance og min hånd kom ned på håndtaget og snappede den af.

CRAPPY design til en gaspulver, hvis du spørger mig ... Jeg formåede at lave fornyede reparationer ved hjælp af et medicinsk tape, men det ved du godt, at det ikke kommer til at vare for evigt.

Uden pinden er gasspjældet ubrugeligt. Én gang bruger jeg stokken, den næste jeg vælger den til at squash en bug (den ene ting jeg hader mest om min lejlighed er de forunderlige roaches. Jeg har kaldt byen, men det er klart ikke godt, så jeg tror min NEXT call er til County Health Dept). Jeg satte det tilbage og det ophørte med at arbejde. Jeg er ligesom wtf? virkelig?

Gh0stRider203

gal katz ...

PAYSON skrev:Hej KC, jeg havde aldrig en X-45, jeg tror, ​​meddelelser gjorde en crossover. Alt, hvad jeg nogensinde har ejet, er Saiteks X-55 HOTAS-kontrolsystem. De skal være noget "parrede". Hvis jeg kun ville have en pind og nogle knapper, ville jeg gå tilbage til min Logitech Supreme, hvilket er alt hvad du behøver, hvis du styrer et fly. Hvis du (som jeg) kæmper mod seriøs AI, så er "kontrolsystemet" X-55 (eller 65) den hotte HOTAS-billet.
PAYSON
Du kan se, at jeg ikke gør meget luft til luftkamp, ​​men jeg elsker alle funktionerne på 55, som mens jeg stort set flyver jumbos ... Jeg har stort set brug for hver enkelt knap lol

Da jeg gør flere ILS tilgange i disse dage (jeg plejede at hade ILS nu, jeg elsker det lol), har jeg tendens til at have et par opsætninger for autopiloten at skifte fra GPS til NAV1 og fra NAV til Approach. Jeg tænker på det eneste, jeg virkelig brugte tastaturet til da jeg havde 45, skulle tale med ATC, tænde / slukke for APU'en, og sandsynligvis 1 eller 2 små ting lol

PAYSON

gal katz ...

OKAY ! Jeg skal være i det forkerte forum. Mange undskyldninger .gtg

Besvar

Vend tilbage til “Flight Simulator X (FSX) + Steam-udgave & Prepar3D op til v3 ”