Vindue minimering / maksimering problem

Der er tusinder af add-ons på Internettet til klassikeren FSX og Prepar3D v1 til v3. Start fra hvor som helst i verden, og flyv nogle af verdens mest ikoniske fly til en af ​​24,000 destinationer.
JanneAir15

Ulæste indlæg by JanneAir15 »

Hej! Når jeg minimerer FSX vindue (det er i vinduet tilstand) og jeg leder efter noget, men så vil jeg vende tilbage til FSX og jeg vil maksimere vinduet, men så bliver alt sort. Der er intet, eller der er bare nogle strukturer. Hjælp mig med dette! Jeg har også dette problem kun på payware-flyene (PMDG 777, Aerosoft Airbus-bundt), og simulatoren er FSX Acceleration. Jeg vil også prøve at lægge nogle billeder.

- JanneAir15

Gh0stRider203

Ulæste indlæg by Gh0stRider203 »

Jeg har fået dette problem et par gange, Mig selv. nogle gange hvis jeg ændrer visningen, det hjælper eller venter et par minutter, vil det rydde op.

Colonelwing

Ulæste indlæg by Colonelwing »

God dag Janne ,,

Det skete for mig med PMDG B737NGX på FSX Acceleration GOLD og mens jeg brugte Key AltGr via Enter for at minimere mit vindue fra sim-skærm til vindue ,, kunne det ikke fungere ordentligt, sort skærm som dit. Men hvis jeg gør det samme på et non-payware-fly, fungerer det hele fint uden problemer.

JanneAir15

Ulæste indlæg by JanneAir15 »

Faktisk har jeg allerede løst dette. Enhver anden, der har dette problem, går til dette link: http://c-aviation.net/fsx-tweak/fsx-cfg-tweak-guide/
Derefter downloades "UIAutomationCore.dll" og tilføjes "HIGHMEMFIX = 1" til fsx.cfg. Det hjalp mig. Du kan finde fsx.cfg-mappe fra% appdata% / Microsoft /FSX

- JanneAir15

Colonelwing

Ulæste indlæg by Colonelwing »

God linkinfo ,,, for FSX
Med det, som det er blevet nævnt på dette webstedslink, hvis du er på FSX STEAM du ikke har brug for denne fil.

UIAutomationCore.dll - dll bibliotekfil, der forbedrer 32-applikationsydelsen i 64-bit-systemer. Du skal downloade det et sted i dit hovedvindue FSX mappe for at forhindre OOM-fejl (blandt andre). Ikke nødvendigt i FSX Steam Edition.

Besvar

Vend tilbage til “Flight Simulator X (FSX) + Steam-udgave & Prepar3D op til v3 ”