Spørgsmål

Der er tusinder af add-ons på Internettet til klassikeren FSX og Prepar3D v1 til v3. Start fra hvor som helst i verden, og flyv nogle af verdens mest ikoniske fly til en af ​​24,000 destinationer.
Mathew3120

Spørgsmål

Ulæste indlæg by Mathew3120 »

Jeg ville stille et spørgsmål om installatører, når I fyre opdaterer jeres installatører til addons.Vil de gamle installatører stadig kunne downloade addons eller skal jeg downloade addon igen med det nye installationsprogram.

Brugeravatar
rikoooo
Administrator global
Beliggenhed: SCHWEIZ
Kontakt:

Spørgsmål

Ulæste indlæg by rikoooo »

Hej Mathew,

Du skal downloade addon igen, nye installatører er klar til seneste P3D og FSX Steam, start fra installationsversionen 10.

glad flyvning
Bon vols - Happy Flights

Erik - Admin

rufgar

Spørgsmål.Fsx-damp

Ulæste indlæg by rufgar »

Hej. Jeg har for nylig downloadet pilatus pc-9 fra din butik, og standarddestinationsmappen var begrænset til fsx og ikke fsx-damp. Jeg kopierede og indsatte til fsx-strøm, og det fungerer godt bortset fra målere. Er der en patch til dette, eller skal jeg downloade igen? Tak.

Gh0stRider203

Spørgsmål.Fsx-damp

Ulæste indlæg by Gh0stRider203 »

rufgar skrev:Hej. Jeg har for nylig downloadet pilatus pc-9 fra din butik, og standarddestinationsmappen var begrænset til fsx og ikke fsx-damp. Jeg kopierede og indsatte til fsx-strøm, og det fungerer godt bortset fra målere. Er der en patch til dette, eller skal jeg downloade igen? Tak.

så målerne ikke har installeret, er det du siger? Vil bare sikre, at vi er på samme side, før jeg begynder at foreslå ting :)

rufgar

Spørgsmål

Ja cockpits er der der, men målere virker ikke.

Gh0stRider203

Spørgsmål

Hmmm okay.

når jeg kører Gold Edition, efter hvad jeg forstår, mens det installeres i en anden mappe end Steam, er min forståelse, at EN gang du kommer til FSX katalog i damp, alt er det samme (RET venligst Mig hvis jeg tager fejl).

Du skal bare være i stand til at installere det som normal, så bare flytte alt til de rigtige mapper. Jeg kan gætte dette er hvad du gjorde?

Du bliver nødt til at tilgive mig lol, jeg har aldrig brugt FSX Steam Edition lol GUD ved, hvis jeg nogensinde bliver nødt til at få det, det vil være en KONGELIG smerte i det ahem, du ved hvad med alle de ... ahhh ting jeg har lmao jeg mener..Min FSX mappen er kun erm 67.2 spillejobber .... lol

rufgar

Spørgsmål

Det kan ikke installeres direkte til fsx-damp. Skal kopieres fra fsx. Dette betyder, at der skal oprettes en separat målerkonfiguration, så de kan fungere. Ingen af ​​mine målere fra fsx vil arbejde i damp.
CALL

rufgar

Spørgsmål

Det kan ikke installeres direkte til fsx-damp. Skal kopieres fra fsx. Dette betyder, at der skal oprettes en separat målerkonfiguration, så de kan fungere. Ingen af ​​mine målere fra fsx vil arbejde i damp.

Gh0stRider203

Spørgsmål

der BØR (i det mindste i teorien) være en målere mappe i damp-version ....

Lemme få fat i nogle venner, måske de kan hjælpe bedre end mig :)

rufgar

Spørgsmål

Thanks mate meget værdsat

Besvar

Vend tilbage til “Flight Simulator X (FSX) + Steam-udgave & Prepar3D op til v3 ”