Virus registreret i Sardinien del 3-sceneri FSX

Der er tusinder af add-ons på Internettet til klassikeren FSX og Prepar3D v1 til v3. Start fra hvor som helst i verden, og flyv nogle af verdens mest ikoniske fly til en af ​​24,000 destinationer.
Bacco
Mest anvendte simulator: FSX
Beliggenhed: Savigny sur Orge

Ulæste indlæg by Bacco »

Hej,

Jeg havde bare exe fjernet fra min AVG. Det ser, at en virus eller noget lignende er inde installatøren.

Kontakt venligst forfatteren og måske undgå yderligere downloads indtil fast

Growler37

Ulæste indlæg by Growler37 »

Ingen grund til at bekymre sig, kan du være sikker på at det er simpelthen en falsk positiv påvisning af anti-virus software. Min Avast anti-virus, der gør præcis det samme. Af en eller anden grund scannere er utilfredse med den .exe installationsfilen, der leveres i landskabet mappen. Jeg har bemærket dette sker ganske ofte med Avast, da de opdaterede softwaren et par måneder siden. Softwaren er nu alt for følsom, med mange filer, der er helt uskadelige! Jeg formoder nøjagtig det samme problematiske spørgsmål med AVG.

Alligevel håber, beroliger dig. Du skal blot deaktivere din levende AVG scanning for 10 minutter eller deromkring, at lykkeligt fuldføre installationen. Den Sardinien natur meget god, IMHO værd at tilføje til din sim. Alt det bedste.

Besvar

Vend tilbage til “Flight Simulator X (FSX) + Steam-udgave & Prepar3D op til v3 ”