Er denne flyvning controllere kompatible?

Der er tusinder af add-ons på Internettet til klassikeren FSX og Prepar3D v1 til v3. Start fra hvor som helst i verden, og flyv nogle af verdens mest ikoniske fly til en af ​​24,000 destinationer.
JanneAir15

Ulæste indlæg by JanneAir15 »

Hej! Så jeg besluttede at købe et joystick, ror pedaler og en gashåndtaget. Fortæl mig er disse controllere kompatible? Og hvis ikke så fortælle, hvad der er problemet og kunne du foreslå noget lignende så? Selvfølgelig kan du foreslå noget andet controllere, selvom disse er forenelige, men for dine oplysninger, jeg vil gerne have dette sæt under 300 € og det skal indeholde alle tre: JOYSTICK, rorpedalerne og GASHÅNDTAG.

Her er de controllere:

- Thrustmaster T16000M joystick
- Logitech Saitek Pro Flight Rudder Pedaler
- Logitech Saitek Pro Flight Throttle Quadrant

Med venlig hilsen
-JanneAir15

Gh0stRider203

Ulæste indlæg by Gh0stRider203 »

Jeg er sikker på, at de er kompatible, men hvis du virkelig ønsker en god opsætning, får Saitek X55. Den ting er bare EPIC. Desværre, det er ude af min prisklasse (kun om noget er ude af min prisklasse lige nu, desværre ~ sukker ~)

JanneAir15

Er disse flyveledere kompatible?

Okay. Men jeg tror, ​​de er alle kompatible, fordi jeg har tænkt mig at købe Logitech Extreme 3D Pro joystick og derefter alle af dem er Logitech som er lettere dengang, og de er mere tilbøjelige kompatible.

Gh0stRider203

Ulæste indlæg by Gh0stRider203 »

Jeg plejede at bruge Saitek x45, men hvis jeg havde penge ... Jeg vil SÅ få X55 i et hjerteslag. Du vil næppe engang at bruge tastaturet under flyvning undtagen at måske tale med ATC.

Billede

Stick, gasspjæld og ror (på bagsiden af ​​gashåndtaget), og du ville kun bruge op 1 USB-port :)

JanneAir15

Dejlig setup men jeg kan lide at roret er kontrolleret af pedaler, så jeg har tænkt mig med disse:

-Logitech Extreme 3D Pro joystick
- Logitech Saitek Pro Flight Rudder Pedaler
- Logitech Saitek Pro Flight Throttle Quadrant

Tak for hjælpen dog!

Med venlig hilsen
-JanneAir15

Besvar

Vend tilbage til “Flight Simulator X (FSX) + Steam-udgave & Prepar3D op til v3 ”