De Kanariske Øer Landskabsdel 1 og 2

Der er tusinder af add-ons på Internettet til klassikeren FSX og Prepar3D v1 til v3. Start fra hvor som helst i verden, og flyv nogle af verdens mest ikoniske fly til en af ​​24,000 destinationer.
janroth

Ulæste indlæg by janroth »

ls
Jeg har downloadet og installeret Canary Islands Scenery part1 og 2. Det første indtryk, da jeg begyndte at flyve med FSX Steam Edition hos La Palma (GCLA) var fantastisk. Meget flot natur !!
Derefter prøvede jeg flere lufthavne, og jeg stødte på nogle problemer, som jeg gerne ville løse med din hjælp. På landingsbanen Tenerife Syd (GCTS) ser det ud til at være et højdeproblem eller konflikt mellem landskabet og landingsbanen, for på nogle dele af landingsbanen dukker bjerge op og ser ud til at blokere landingsbanen ?? Når jeg taxa gennem bjerget vises resten af ​​landingsbanen med alle slags elementer ovenpå ?? Når jeg ser på lufthavnen fra luften, ser det ud til at alt er i orden. Desværre sker det samme problem i lufthavnen i Los Rodeos (GCXO). En sidste bemærkning: landingsbanerne på Gran Canaria (GCLP) ser meget basale ud. Der er ingen landingsbanenumre og ingen hvide striber til venstre og højre for landingsbanen. Landingsbanen er ligesom en sort linje. Dette er langt mindre, end den grundlæggende flightim-bane ser ud.
Jeg håber, min beskrivelse er klar, og jeg håber, at jeg kan høre nogle forslag til løsning af disse problemer.
Hilsen,
janroth

janroth

ls
Problemerne med lufthavnen GCTS og GCXO er løst ved at køre ORBX Vector Configuration værktøj, der anvender dvs. deaktivere Airport Elevation Corrections for GCTS og GCXO. Det eneste problem, der er tilbage, er detaljerne i landingsbanerne for lufthavns GCLP. Jeg ser frem til dine forslag til dette.
Hilsen,
janroth

janroth

ls
Problemet løses ved at installere landskabet i Gran Canaria lufthavn (GCLP) fra Rikooo. Resultatet ser godt ud !! Tak.
Hilsen,
janroth

Besvar

Vend tilbage til “Flight Simulator X (FSX) + Steam-udgave & Prepar3D op til v3 ”