Fsnd ILS kursusindstilling?

Der er tusinder af add-ons på Internettet til klassikeren FSX og Prepar3D v1 til v3. Start fra hvor som helst i verden, og flyv nogle af verdens mest ikoniske fly til en af ​​24,000 destinationer.
ricsmi

Ulæste indlæg by ricsmi »

Hej mig igen. :P

Jeg har downloadet den opgraderede cockpit til defualt 747 og det er rigtig flot, men det eneste problem, jeg har, er, at når jeg vil oprette en ILS landing, synes der ikke at være nogen måde at sætte kurset på vej, På den forrige cockpit satte du det via nav displayet, men siden den nye har gpws systemet det nolonger der.

Hvordan gør du det?

(Rediger) Det er denne. http://www.rikoooo.com/downloads/viewdownload/55/568

Tak gutter. :D

Gh0stRider203

Ulæste indlæg by Gh0stRider203 »

Jeg forstyrrer normalt ikke selvfølgelig som når det er låst ind i ILS, da det fører sig ind i glidebanen.

du skal bare indstille NAV1 til den korrekte freq og ændre nav-tilstand fra GPS til NAV (jeg har CTRL + SHIFT + N) bundet til det, så jeg behøver ikke bruge musen.

og selvfølgelig skift navigation til tilgang

ricsmi

Ulæste indlæg by ricsmi »

Åh ok, jeg spekulerede på kursusindstillingen, godt at vide det, da det betyder mindre faffage under landing. XD

Gh0stRider203

Ulæste indlæg by Gh0stRider203 »

ja, jeg har lige sat Nav 1 til den rigtige freq, og når jeg først er eh .... inden for 20 km fra lufthavnen og stillet op med landingsbanen (jeg kan godt lide lange indflygninger) og omkring FL300 vender jeg den fra GPS til Nav, og HVIS "kuglerne" dukker op, vender jeg det fra VOR LOC (i det mindste tror jeg, det er det, der står LOL, jeg er i CS C-130 i øjeblikket lol), til APP og lad det guide Mig ind. HVIS jeg er for høj, vil jeg tabe min højde, indtil ALT HLD-lyset slukkes, på hvilket tidspunkt, jeg er bare med på turen lol

Besvar

Vend tilbage til “Flight Simulator X (FSX) + Steam-udgave & Prepar3D op til v3 ”