AI trafik udvikling med AIFPv3: AI fly ikke vises ... Hvorfor

Der er tusinder af add-ons på Internettet til klassikeren FSX og Prepar3D v1 til v3. Start fra hvor som helst i verden, og flyv nogle af verdens mest ikoniske fly til en af ​​24,000 destinationer.
laurentCazorla
Mest anvendte simulator: FSX
Beliggenhed: Nimes

AI trafik udvikling med AIFPv3: AI fly ikke vises ... Hvorfor

Ulæste indlæg by laurentCazorla »

Hej simmere
Jeg har oprettet min egen flåde Cevenn'air flåde med FSX basic B738 og CRJ700 Jeg malede mig selv og jeg flyver regelmæssigt med. Jeg ønskede dog at oprette min egen AI-trafik med AIFPv3 ... Alt er okay at konfigurere AI-flyvninger og kompilere dem, når jeg starter FSX Steam it download det som nyt landskab, men når jeg tager til lufthavnen, hvor mine fly formodes at dukke op i lufthavnen, til tiden jeg planlagde med AIFP, dukker nogen af ​​dem op ... Jeg spørger, om det er pga. FSX Damp. Faktisk når jeg vil konfigurere AIFP med Steam (SE), kan jeg ikke gå videre. Jeg er forpligtet til at oprette som FSX. Jeg har allerede World of AI-traffics, og jeg har allerede forsøgt at indstille en KLM WoAI B738 på en flyvning EHAM / LFMT, jeg møder det samme problem ...
Jeg vil gerne vide, om der er en anden måde at oprette AI-traffik uden at passere af AIFP ... Jeg føler mig lidt frustreret :-(
Mange tak
Laurent

Besvar

Vend tilbage til “Flight Simulator X (FSX) + Steam-udgave & Prepar3D op til v3 ”