FSX addon idé

Der er tusinder af add-ons på Internettet til klassikeren FSX og Prepar3D v1 til v3. Start fra hvor som helst i verden, og flyv nogle af verdens mest ikoniske fly til en af ​​24,000 destinationer.
Brugeravatar
NitroUK

FSX addon idé

Ulæste indlæg by NitroUK »

Hej Guys,

Jeg spekulerede på, om nogen vidste om en addon det vil give mig en fakkeleffekt på min musemarkør, så når det er nattetid og mit fly er koldt og mørkt, ser jeg de afbrydere, jeg er nødt til at tænde for at komme flyet i gang / lyse ...

Er der noget lignende i øjeblikket? kunne det laves af nogen? ID betaler heldigvis for addon.

Bedste ønsker Glenn - G-VODC
Mit Payware-fly: majestætiske Dash 8 Q400, Flight1 BN-2 Islander, JustFlight 747 200/300 Series, RealAir Lancair arv

DRCW

FSX addon idé

Ulæste indlæg by DRCW »

Hej, jeg vil ikke anbefale det, fordi musemarkøren i sig selv vil slå off FPS, da det tilføjes en sådan funktion, ville gøre mere skade på den måde. Bedste satsning er at bruge panelets overspændingslys under flyvningens forberedelse. Sørg for at aktivere, at du er APU (Aux Power Unit) til fly, der er så udstyret.

Besvar

Vend tilbage til “Flight Simulator X (FSX) + Steam-udgave & Prepar3D op til v3 ”