Store problemer

Der er tusinder af add-ons på Internettet til klassikeren FSX og Prepar3D v1 til v3. Start fra hvor som helst i verden, og flyv nogle af verdens mest ikoniske fly til en af ​​24,000 destinationer.
Dariussssss

Store problemer

Ulæste indlæg by Dariussssss »

Med blot et par lønmodtagere. ALLE standardfly i min FSX er brudt. Der er ingen radio og ingen GPS .....

For nylig geninstalleret det hele ... der er ingen måde jeg vil gøre det igen. Så er der nogen måde at løse det på, og hvad fanden er det? Hvad er der galt med det?

DRCW

Store problemer

Ulæste indlæg by DRCW »

Må du ikke bare elske det, jeg har måttet gøre det samme ved mange lejligheder. Den første ting er at afinstallere den software, der muligvis gør det. Den næste ting er at slette det vigtigste FSX CFG, og genstart derefter FSX, erstatter det CFG med et nyt, som det var, da du først downloadede FSX. Al din downloadede software vil stadig være der. Men du bliver nødt til at godkende målerne igen.

DRCW

Store problemer

Ulæste indlæg by DRCW »

Jeg burde have tilføjet, at et af de betalingsprogrammer, du tilføjede, sandsynligvis forårsager delte mapper inden for FSX at blive ødelagt. Fra din beskrivelse er det sandsynligvis i mappen målere. Payware har på en eller anden måde ødelagt radiostack- og GPS-mapperne. Jeg håber, at du ikke behøver at starte forfra igen, men hvis du gør det, sætter jeg bare en tråd til dem, der gør det, er i FSX sektion. Jeg håber, det hjælper

Dariussssss

Store problemer

Ulæste indlæg by Dariussssss »

Sjove ting er, de arbejder. Når jeg læser nogle standardfly, er de begge væk.

Efter at jeg har oprettet flyet, skal jeg få ATC-godkendelsen osv. .... det er tilbage, begge to. Temmelig forbandet underligt. Jeg tror, ​​at PMDG 747 forårsagede det. Den er nu fjernet, så jeg tror, ​​det vil gå fint.

Tak for hjælpen alligevel.

Skål

Besvar

Vend tilbage til “Flight Simulator X (FSX) + Steam-udgave & Prepar3D op til v3 ”