Convair 580 FSX

Der er tusinder af add-ons på Internettet til klassikeren FSX og Prepar3D v1 til v3. Start fra hvor som helst i verden, og flyv nogle af verdens mest ikoniske fly til en af ​​24,000 destinationer.
sruble

Convair 580 FSX

Ulæste indlæg by sruble »

Jeg har for nylig downloadet convairen 580 fsx. Problemet for mig er, at der ikke er noget vc eller 2d-panel overhovedet. Enhver hjælp vil blive værdsat meget. tak skal du have
RAILWAYSteve Ruble

DRCW

Convair 580 FSX

Ulæste indlæg by DRCW »

Hej, hvilken version af FSX løber du? Boxed eller Steam? Kører du i DX10-forhåndsvisning? Hvis du kører en bokset version af FSX, er det Deluxe? Hvis ja, har du downloadet SP1 og SP2?
flyawaysimulation.com/downloads/files/1950/microsoft-flight-simulator-x-service-pack-1/
flyawaysimulation.com/downloads/files/27...or-x-service-pack-2/

Jeg bruger FSX Boxed guldudgave, der leveres med acceleration, (SP1 & SP2). Jeg downloadede dette fly uden problemer. Jeg har en fuldt funktionsdygtig VC. Der er ikke noget 2D flydæk i denne model. Skaberen brugte delte målere fra andre standardfly inden for FSX.. Du vil notere i titlen (SP2 FSX ) Uden SP1 og SP2 installeret fungerer dette fly ikke. Download ovennævnte flyawaysimuleringspakker, og du skal have et fungerende fly. Skål!

sruble

Convair 580 FSX

Ulæste indlæg by sruble »

Jeg kører damp, jeg afinstallerede det og geninstalleret det fungerer godt, har vc. Tak

DRCW

Convair 580 FSX

Ulæste indlæg by DRCW »

Glad for at høre, at det fungerer. Hvis du kører Windows 10, skal du kontrollere internettet for alle kendte problemer med FSX. Glade landinger

Besvar

Vend tilbage til “Flight Simulator X (FSX) + Steam-udgave & Prepar3D op til v3 ”