747-8 Auto Spoilers ved landing

Der er tusinder af add-ons på Internettet til klassikeren FSX og Prepar3D v1 til v3. Start fra hvor som helst i verden, og flyv nogle af verdens mest ikoniske fly til en af ​​24,000 destinationer.
mikeyjames

Ulæste indlæg by mikeyjames »

Hej,
Først og fremmest er jeg virkelig taknemmelig for de store modeller.

På 747-8 og andre 747-varianter, jeg har downloadet herfra, distribueres ikke auto-spoilerne ved landing. Når jeg rammer shift + / spoiler armen på gashåndteringskvadranten bevæger sig som standard FSX 747-400, som ser ud til at antyde, at den er bevæbnet, men den distribueres ikke ved landing. Det ser ud til at arbejde med standard 747-400. Enhver variation, også bare ved at bruge 747-400 med en anden lyveri resulterer i manglende anvendelse af auto-spoilere ved landing.

Er dette et almindeligt problem, eller gør jeg noget galt?

Hvis det er et problem, er det noget, der let kunne løses på min ende?

Det er alligevel ikke noget stort drama, og hvis den værste situation er, er jeg nødt til at installere spoilerne manuelt ved landing, jeg tror, ​​jeg vil leve.

Skål
Mick

Gh0stRider203

Ulæste indlæg by Gh0stRider203 »

Hvad er din lodrette hastighed ved landing som regel? nogen ide? Jeg ved nogle gange, at de ikke vil deployere, hvis det er for blødt en landing ... eller så bliver jeg fortalt. Jeg har aldrig haft et problem med det ....

Besvar

Vend tilbage til “Flight Simulator X (FSX) + Steam-udgave & Prepar3D op til v3 ”