Kanariske Øer Del 1 og Del 2

Der er tusinder af add-ons på Internettet til klassikeren FSX og Prepar3D v1 til v3. Start fra hvor som helst i verden, og flyv nogle af verdens mest ikoniske fly til en af ​​24,000 destinationer.
Sambrook

Ulæste indlæg by Sambrook »

Hej,

Forsøger at installere emnet sceneri og så vidt jeg kan fortælle har jeg fulgt instruktionerne men FSX viser ikke sceneriet. Det eneste, jeg ikke gjorde, var at læse read me-filerne. De er på spansk. Jeg kan klare tysk, men spansk går tabt på mig bortset fra ke pasa. Enhver hjælp ville blive værdsat meget.

Mange tak på forhånd.

Sam Sambrook

nincol

Ulæste indlæg by nincol »

Jeg anbefaler dig at prøve at besøge dette sted i Spanien beliggende på Canary Island. Det kaldes Gran Canaria, og det er et must-besøg i Spanien. Mig og mine venner bookede en flyrejse til Spanien og spildte ikke nogen minutter med at besøge denne ø. . Du skal selv tjekke det ud. Læs mere her her https://www.canaryislandsinfo.co.uk/ten ... ristianos/. for mere information om placering.

Lingwell18

Ulæste indlæg by Lingwell18 »

Hej Sam.

Du skal ikke behøver at gøre andet end at følge instruktionerne på skærmen. Prøv at geninstallere. Har du afkrydset de korrekte felter på opsætningen? Tikkede du FSX eller måske FSX damp i stedet? Det var en nem installation, da jeg gjorde det. Jeg havde ikke brug for at læse noget på spansk helt sikkert! lol. Bare prøv en geninstallation og følg instruktionerne med omhu.

Held og lykke.

thaman22

Ulæste indlæg by thaman22 »

tienes que mirar siempre las carpetas, y instalar n la biblioteca del FSX las carpetas que tenga scenery y texture que tiene que estar dentro de canary part1 y canary part 2
men den FSX no te las reconoce en el simulador

thaman22

Ulæste indlæg by thaman22 »

skal du altid se på mapperne og installere i FSX bibliotek de mapper, der har kulisser og tekstur, der skal være inde i kanariedelen1 og kanariedelen 2
men FSX genkender dig ikke i simulatoren

Besvar

Vend tilbage til “Flight Simulator X (FSX) + Steam-udgave & Prepar3D op til v3 ”