767 LANDING-UDGAVE

Der er tusinder af add-ons på Internettet til klassikeren FSX og Prepar3D v1 til v3. Start fra hvor som helst i verden, og flyv nogle af verdens mest ikoniske fly til en af ​​24,000 destinationer.
mikmcc

767 LANDING-UDGAVE

Ulæste indlæg by mikmcc »

med ltu b-767 til fsx. Når hjulet er nede, indstiller jeg motorerne til at gå på tomgang, aktivere thruster, og derefter starter flyet igen. Jeg er sikker på, at jeg laver noget forkert, men dette er kun flyet med dette problem. alle andre forbliver nede. nogen hwlp? tak.

mike

StonewallUSMC

767 LANDING-UDGAVE

Ulæste indlæg by StonewallUSMC »

Spørgsmålet er dette. Tryk på F2, når du er på touchdown. Dette er omvendt skub. Sæt også klapper på 0 også ved touchdown. Du kan ikke forvente, at et fly ikke løfter, da du lander hastighed, er højere end for start. Omvendt skyvekraft bruges til at håndtere bremsebrug mindst. Ved landing med klapper indstillet i en hvilken som helst grad medfører løft. Ved start bruger nogle fly ikke flapper, fordi flapper skubber næsen ned, og bortset fra grundlæggende bremsning og korrekt landingshastighedsklapper bør ikke bruges ved landing tilgang til at stoppe hastighed. På det omvendte skubbe, første tryk begynder omvendt tryk, andet tryk bringer motorerne til tomgang.

mikmcc

767 LANDING-UDGAVE

Ulæste indlæg by mikmcc »

ved touchdown satte jeg motorer på idlr og derefter f2 for reverser. der fungerer for mig i hvert fly. min landind hastighed i denne 767 er 160 knob. godt under starthastighed på 175 +

StonewallUSMC

767 LANDING-UDGAVE

En vigtig ting at huske er på startflapper eller ingen flapper, og i så fald grad, da nogle flapper ikke bruges ved start, flyvning osv. Nu ved landing ved touchdown, INGEN FLAPS, da klapper løfter bagenden op og dæk er ikke skabe fuld kontakt. Et eksempel på ingen start af flapper er de fleste højdrevne haletrækkere som P47 Thundrrbolt. For meget flapper næser alle flyene ned, da flapper har en dynamisk vrihændelse, som kan bemærkes, når du lander på en klar fugtig dag, vil du se mistvtwist bag på flappen.

StonewallUSMC

767 LANDING-UDGAVE

En vigtig ting at huske er på startflapper eller ingen flapper, og i så fald grad, da nogle flapper ikke bruges ved start, flyvning osv. Nu ved landing ved touchdown, INGEN FLAPS, da klapper løfter bagenden op og dæk er ikke skabe fuld kontakt. Et eksempel på ingen start af flapper er de fleste højdrevne haletrækkere som P47 Thundrrbolt. For meget flapper næser alle flyene ned, da flapper har en dynamisk drejningsbegivenhed, som kan bemærkes, når du lander på en klar fugtig dag, vil du se tåge sno bagpå flappen.

Besvar

Vend tilbage til “Flight Simulator X (FSX) + Steam-udgave & Prepar3D op til v3 ”