Flytning FSX fra en computer til en anden eller opgradering til ny O / S

Der er tusinder af add-ons på Internettet til klassikeren FSX og Prepar3D v1 til v3. Start fra hvor som helst i verden, og flyv nogle af verdens mest ikoniske fly til en af ​​24,000 destinationer.
StonewallUSMC

Flytning FSX fra en computer til en anden eller opgradering til ny O / S

Ulæste indlæg by StonewallUSMC »

Der ser ud til at være en masse formodning om, hvordan man bevæger sig FSX fra en computer til en anden, og hvis opgradering til en anden O / S vil forårsage et tab af filer osv., Dette er ikke så, som et eksempel, jeg har en HP6000 Duo Intel, æra 2006-07, jeg ville rydde ud og tør min drev og være i stand til at opgradere til Win10, som jeg fik at vide, var umulig. Jeg gik til Microsoft og downloadede Win 10-programmet og gik gennem processen og komprimerede fsx arkiver og flyttede den på samme måde, og det var fra Win 7 til Win 10 og endda med den nyeste jubilæumsopdatering. En anden ting at gøre med wi 10is går ind i sætteprogrammer og spilindstillinger til top grafik. Hvis du går med download-hjælp, har du mulighed for at beholde filer og hvilke sikkerhedskopier.

Besvar

Vend tilbage til “Flight Simulator X (FSX) + Steam-udgave & Prepar3D op til v3 ”