Windows 10 og brug af massivt freespace

Der er tusinder af add-ons på Internettet til klassikeren FSX og Prepar3D v1 til v3. Start fra hvor som helst i verden, og flyv nogle af verdens mest ikoniske fly til en af ​​24,000 destinationer.
StonewallUSMC

Windows 10 og brug af massivt freespace

Ulæste indlæg by StonewallUSMC »

Et af de vigtigste problemer med FSX,FSXA er mængden af ​​RAM og freespace, det kan tage. For at programmet skal fungere ordentligt er der et par ting, du kan gøre for at få programmet til at fungere godt. Først er at gå til kontrolpanelet og ved udseendet skal du markere for ydeevne. Gå derefter ind i rammenuen, og indstil siden til 5000 for at starte. Windows bruger det, du indstiller her, som yderligere ram. En anden er at bruge en USB-hukommelse med høj GB og indstille den til teadyboost. Maksimer det ud, og brug det ikke til nogen opbevaring. Omdøb det virtuelle ram. Nu er det næste trin en af ​​de største muligheder for gratis plads, du kan få. Gør et højreklik på dit c-drev og gå til avanceret, rulle for at komprimere filer og undermapper afkrydsningsmærke ok osv., Og det kommer op med starten, hvis det siger andet end gå eller nægtet klik ignorere. Det vil gå igennem, der giver dig yderligere 4 til 5 optrædener lige i det. Jeg personligt gør mit Fsx fil først derefter min 86x og derefter mine windows filer i begge 86, når jeg siger Windows jeg henviser til den vigtigste Windows-fil, derefter tilbage til åbningen, hvor den viser lineup for hele C :. Når du komprimerer nu, vil det give dig en msg, som en dag skal udfyldes, den læser alle filerne, så kondenserer den, så gå ikke i gal, det er snart forbi. Der er over 4 millioner filer og mapper på min, og det tog omkring 30 minutter i modsætning til den advarsel, den gav. En anden mulighed er, før du starter fsx FSXGå til søgetypen% temp% og slet alle. De filer, der ikke slettes, behøver ikke bekymre dig om. Når du er færdig med alt det, skal du huske, når du i simmen gør uanset opsætning, så tag værktøjslinjen fra skærmen og altid sætte musen fra skærmen, det vil forårsage fejl. Hvis du vil bemærke, at alle genveje tager væk fra ledig plads og kan forårsage afmatning. Startmenuen er det sted, hvor du vil have alt. I spørgsmål om fly, der ikke viser, er det normalt en af ​​to ting, det er det ikke fsx, det er p3, eller det er ikke i den rigtige fil. Eventuelle spørgsmål lad dem ligge her, eller skriv mig. Jeg har hundrede måder at gøre Fsx perfekt, det tager tid. Når FS2020 ankommer kommer jeg stadig med dette, da det var et godt læringsværktøj, og hvem vil smide over 12 års arbejde? Jeg tror, ​​jeg donerer det til et veteranshospital. Semper Fidelis, godt nytår, ses på Time Square.

Besvar

Vend tilbage til “Flight Simulator X (FSX) + Steam-udgave & Prepar3D op til v3 ”