737 Max8

Der er tusinder af add-ons på Internettet til klassikeren FSX og Prepar3D v1 til v3. Start fra hvor som helst i verden, og flyv nogle af verdens mest ikoniske fly til en af ​​24,000 destinationer.
oldsailer

737 Max8

Ulæste indlæg by oldsailer »

Brug for lidt hjælp her, jeg kan ikke finde ud af, hvordan jeg sænker og stopper, når jeg lander max8. Jeg har prøvet alt, men jeg rører ved, men kan ikke bremse og stoppe, før jeg løber ud af enden af ​​landingsbanen. Ellers er dette en god tilføjelse til min sim, men ... Forslag tak, tak

solakb

737 Max8

Ulæste indlæg by solakb »

Jeg havde det samme problem, indtil jeg indså, at auto-gashåndtaget var tændt.

Grundlæggende er du nødt til at slukke for auto-gashåndtaget, før du ellers lander, på trods af at autopilot er frakoblet, vil auto gashåndtageren holde flyet på den hastighed, der er angivet på hastighedsmåleren. Dette betyder, at trykhåndtagene ikke aftager.

Har også autobremsen ved 2 eller 3 eller maks ved korte landingsbaner, så træk dig tilbage for at bakke frem, flyet sænkes lige ned

oldsailer

737 Max8

Ulæste indlæg by oldsailer »

Det er noget, jeg ikke havde overvejet, jeg tror, ​​du har ramt svaret ... Jeg vil prøve igen på næste fly, tak.

solakb

737 Max8

Ulæste indlæg by solakb »

Intet problem, lykkelig flyve

Besvar

Vend tilbage til “Flight Simulator X (FSX) + Steam-udgave & Prepar3D op til v3 ”