IL 76 MD af Ilya Kulikov (Monumentum), Kirill Konovalov, Denis Urban

Microsoft Flight Simulator 2004 (FS2004) er et videospil udviklet af Microsoft Games studios, der blev frigivet i 2003 på pc. Overalt i verden spiller folk stadig på FS2004 årtier senere.
cruga

Ulæste indlæg by cruga »

Hej alle
Jeg er fra Italien, og jeg er ny her
Jeg downloadede nogle af addons fra Rikoooo og jeg kunne godt lide kvaliteten af ​​udvalget blandt hundreder af addons dette sted gjorde.
Min sidste download er den nye IL 76 af Ilya Kulikov (Monumentum), Kirill Konovalov, Denis Urban.
Jeg føler det er en stor addon, men jeg kan ikke verificere det.
Desværre advares min fs2004 problem med nogle filer af det, mens du starter og kolliderer ved indlæsning af flyet.
Problemet synes at være relateret til disse filer i Model mappe med cyrilliske tegn i navnet.
Har nogen haft det samme problem og kender en slags løsning?
Tak, enhver kan hjælpe mig eller komme med et forslag ...

Dariussssss

Ulæste indlæg by Dariussssss »

Jeg havde det samme problem med det, da jeg brugte FS2004. Uden nogen fra Rusland til at oversætte det tror jeg ikke, der er en måde at bruge den på.

Det fungerer i FSX , men ingen måde at bruge det ...

Det er måske ikke smukt, men indtil nogle ting er løst, skal du bare fjerne det. Samme ting med alle russiske fly ... hver eneste ting er på russisk. . .

Hilsen

Gh0stRider203

Ulæste indlæg by Gh0stRider203 »

HVIS du får mig til et screenshot, kan jeg muligvis finde nogen til at oversætte den.

cruga

Ulæste indlæg by cruga »

Tak Dariussssss og Gh0stRider203

Faktisk når fs2004 starter, siger, at det ikke kan indlæse disse filer (det bruger ??? i stedet for cyrilliske tegn)
Og når jeg forsøger at laste flyene, advarer fs den samme fejl et så nedbrud.
Det ser ud til, at det ikke kan klare de korrekte filer. Kan skyldes de tegn, der anvendes i deres navn.
Jeg tror, ​​at forfattere skal ændre navnene på disse filer og korrigere akkreditering af .mdl-filen.
Anyway vil jeg prøve at lave et screenshot (eller rapportere de nøjagtige fejlmeddelelser) og udarbejde en liste over disse filer (håber de cyrilliske tegn kan kopieres)

Jeg kommer snart tilbage

Tak igen

Janne04

Ulæste indlæg by Janne04 »

cruga skrev:Hej alle
Jeg er fra Italien, og jeg er ny her
Jeg downloadede nogle af addons fra Rikoooo og jeg kunne godt lide kvaliteten af ​​udvalget blandt hundreder af addons dette sted gjorde.
Min sidste download er den nye IL 76 af Ilya Kulikov (Monumentum), Kirill Konovalov, Denis Urban.
Jeg føler det er en stor addon, men jeg kan ikke verificere det.
Desværre advares min fs2004 problem med nogle filer af det, mens du starter og kolliderer ved indlæsning af flyet.
Problemet synes at være relateret til disse filer i Model mappe med cyrilliske tegn i navnet.
Har nogen haft det samme problem Rachat prêt og kender en slags løsning?
Tak, enhver kan hjælpe mig eller komme med et forslag ...
Hej, glad for at kende dig :)

Besvar

Vend tilbage til “Flight Simulator 2004”