X-Plane Hjælp

Flysimulatoren til Windows, macOS og Linux. X-Plane 11 er en detaljeret, realistisk og moderne simulator.
Dariussssss

X-Plane Hjælp

Ulæste indlæg by Dariussssss »

Hvis du oplever problemer, fejl, eller hvis du har spørgsmål til X-Plane Simulator, send det her. Fortæl os også om rettelser og løsninger til forskellige problemer og fejl i X-Plane.

jamsta

X-Plane Hjælp

Ulæste indlæg by jamsta »

På udkig efter nogen x-plane spil

thimeu

X-Plane Hjælp

Ulæste indlæg by thimeu »

Dariussssss skrev:Hvis du oplever problemer, fejl eller hvis vtc orly dig nogle spørgsmål om X-Plane Simulator, send det her. Fortæl os også om rettelser og løsninger til forskellige problemer og fejl i X-Plane.
Dette er min første gang her, og jeg vil bare sige, at jeg er meget glad for at være her og dele min mening.
Tak!

juan104

X-Plane Hjælp

Ulæste indlæg by juan104 »

Hej. Jeg købte X Plane 11 og prøvede at installere det. Disk 1 gav mig ingen problemer, så disk 2 viste en fejl, derfor besluttede jeg at afinstallere den. Jeg begyndte installationen igen, og ingen problemer, før jeg kom til disk 3; igen afinstallerede jeg det og prøvede at gentage den forrige dosering, men denne gang registrerer min bærbare computer ingen cd'er, når jeg indsætter den.
Jeg er sikker på, at der ikke er noget at gøre med disken, fordi jeg har brugt to forskellige sæt diske; en brugt og en helt ny.
Jeg bruger windows 7.
Jeg gendannede også mit system, men desværre den sidste gendannelse, som jeg havde adgang, var en, der var efter problemet, også download; direkte x 11 og intet.
Kan nogen hjælpe mig?

Besvar

Vende tilbage til "X-Plane 11 Flight Simulator ”