forfærdelige downloadhastigheder

Har du feedback og input til at dele?
Må ikke være genert, og send os en note. Vi vil gerne høre fra dig og stræber efter at gøre vores hjemmeside bedre og mere brugervenligt for vores gæster og medlemmer en lignende.
sylvantino

Ulæste indlæg by sylvantino »

Jeg er på en 6 måned jumbo abonnement, men jeg er kun knapt i stand til at trække 1300KB / sec downloadhastighed på dette site, uanset hvad download det er, det er det eneste websted, jeg har problemer med. kan nogen se på disse hastigheder, tak?

Brugeravatar
rikoooo
Administrator global
Beliggenhed: SCHWEIZ
Kontakt:

Ulæste indlæg by rikoooo »

Hej Sylvantino,

Jeg har lagt mere båndbredde til vores server i dag, prøv igen nu.

Til torsdag må jeg have en aftale på datacenteret, hvor vores servere er vært, jeg vil bede om endnu mere båndbredde, så i spidsbelastning kan vi stadig betjene høj hastighed.

Tak

Erik
Bon vols - Happy Flights

Erik - Admin

Gh0stRider203

Ulæste indlæg by Gh0stRider203 »

Jeg sender som bruger, og ikke en moderator, men jeg har aldrig haft et problem med downloadhastighederne fra Rikoooo.

StonewallUSMC

Ulæste indlæg by StonewallUSMC »

gik efter fiskeørnen, det tog kun 26 timer og åbnede en tom fil, gik en anden gang 12hrs 45 minutter til en tom fil, gik derefter og gjorde den eneste, der fungerede, og så var der en note fra skaberen på installation ca. admininstallationen, for at afklare, som regel når der henvises til en installerende installation for at bruge et produkt, det er ved hjælp af menuen og privilegier eller trykke et klik og køre, forvirringen er dette, det har intet at gøre med filen, du skal køre MS-flysimulator i administratortilstand med et højreklik, og derefter indlæses produktet. Hvis det gøres ellers, vil det medføre flere nedbrud og eller frysning af skærmen. Jeg undersøgte, hvorfor det nogensinde var en kommandolinie at bruge administratoren til at bruge programmet. Af de tusinder af tilføjelser i vejen for fly er dette den eneste, der endte med at kontrollere min CFG. fil, gik jeg ind og så de mange oversigter. Der er også en fare i denne konfiguration, og hvis der er fejl, kan det ødelægge windows-programmet. Hvis du downloader, skal du tage en sikkerhedskopi af din fil CFG inden installationen. Filplacering er som sådan% APPDATA% MICROSOFT /FSX. DEN NEDLADEDE AIROLANE ER DEN MEGET BEDSTE IVE, SOM I TIEN ÅR AF DENNE MODEL OG TYPE, FLYABILITET ER PERFEKT, DET KAN tage en smule, der bliver brugt til specielt at passe til at skyde eller skifte noget på den øverste konsol, der er nødvendigt for at starte og flyve, men det hele fungerer. Yoy bliver ikke lader, når du er klar over, at alt hvad du skal gøre, er at klikke på administratoren for at køre som administrator og bling. Bortset fra det og forsøg på nogen anden måde vil det være en hård tid at beskæftige sig særligt med, hvis du har ventet 24 timer på en tom download. Stadig den bedste side med den bedste add-ons-bar ingen.

200k

Ulæste indlæg by 200k »

gud

StonewallUSMC

Ulæste indlæg by StonewallUSMC »

du skal gå ind i din computers menu til internettet og ændre din hjemmeside til rikoooo, hvis du gør det, vil filen være på forsiden, og tjek dine internetindstillinger, hvis du ikke bruger PPOE (skal bruge en adgangskode til at komme ind på internettet) skift det til den anden mulighed. Et af de vigtigste punkter for en computer er at få det sendt til internettet via en forkert portal, jeg bruger lokalt internet nogle gange og im på østkysten i Mid-Atlanten og nogle gange er det langsomt på grund af mængden af ​​downloads, der er Behandles af servere. Tjek også dit ur, hvis din amerikanske odds er dit forsøg på at downloade, når alle i Europa er i toppen af ​​deres dag. Fange dem i sen aften deres tid. Tjek disse indstillinger, og hvis du vil fremskynde din computer over 200% skriv ind, hvis jeg ser det syg, fortæl dig hvad du skal gøre.

Besvar

Gå tilbage til "Forslagsboks"